2009 Gwm Hover Cuv , 2.4 , White

Ai o masina care nu e Mitsubishi? Vrem sa o vedem!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
diadi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 1:21 pm

Mesaj de diadi » Vin Iul 30, 2010 9:25 pm

Daca te referi la colegul Vibe, vad in semnatura un Lancer 2.0 ...
Asa ca - oricui i se poate intampla....

Din discutiile avute cu "meseriasi" in Hovere, am inteles ca se potriveste kitul de L200 - cand s-o intampla si la mine - trec pe original!

Bafta, si multi km fara probleme...

Avatar utilizator
diadi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 1:21 pm

Mesaj de diadi » Mar Aug 03, 2010 5:23 pm

Dintre posesorii de Hovere - stie careva (sau a desfacut) tip / serie ECU?
Ma intereseaza pentru un ciptuning.

Avatar utilizator
dan_alex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 10, 2010 8:35 am

Mesaj de dan_alex » Mie Aug 04, 2010 7:11 pm

Astazi am fost din nou la service. Rontaitul este din nou prezent si masina iar trage greu...parca este franata!!! Am avut ocazia sa merg cu una de 15k, foarte bine intretinuta, era mai silentioasa decat a mea dar la comportament nu erau mari diferente, un plus la dinamica parca.
Dar stati sa vedeti, am luat una de 130k, folosita la tras platforma, acum in posesia unuia dintre mecanici...zbura, nu alta. Nu mai inteleg nimic!!!
Maine ma duc din nou unde am schimbat kitul de ambreiaj.
Numai bine.

Avatar utilizator
diadi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 1:21 pm

Mesaj de diadi » Mar Noi 02, 2010 2:17 pm

Vine iarna....
Mi-am pus deja gumele de iarna (Nokian) cu jantele originale... se anunta iarna grea...
Se simte putin la manevrabilitate si stabilitate - avem latime mai mare cu rotile/jantele de vara (J8 la janta, fata de J7 acum), iar astea de iarna sunt mai moi - altfel absorb denivelarile.
In rest totul Ok.
Si-a mai dat drumul la mers, am deja 15.500km.
Zilele trecute am ajuns si pe la 180km/h... si mai ducea putin, mult nu cred, dar e destul si atat.

Ma gandesc ca la urmatoarea revizie (20.000km) sa-i bag un Metabond...
Ce parere aveti - se merita?

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Mar Noi 02, 2010 2:42 pm

Aditivi la masini noi? Eu nu as face-o. Adica nu merita sa bagi ceva cat timp nu cere...

Avatar utilizator
diadi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 1:21 pm

Mesaj de diadi » Mar Noi 02, 2010 2:46 pm

Stiam ca cei de la Metabond au produse in functie de uzura motorului.
Pentru motoare noi, uzate si foarte uzate. care fac lucruri diferite in motor - difera de Duralube care au un singur produs.
Oricum, mai am timp de gandire - vreo 4.000km.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Noi 02, 2010 3:05 pm

Eu nu cred ca merita sa-ti bati capul cu asa ceva acum. Mai tarziu!

Avatar utilizator
gica
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 23, 2010 4:41 pm

Mesaj de gica » Mar Noi 02, 2010 7:26 pm

Ete ca au abia acu vazui topicul asta... Fara sa ma leg de problemele avute de voi, vreau sa spun ca am fost la un pas sa imi iau un Hover cam anul trecut pe vremea asta. Si pe mine m-a incantat motorul de Mitsubishi, mi s-a parut ca masina aduce destul de bine a Pajero Sport, care nu se mai face, insa sunt destule pe strazi.
La ora aceea totusi am amanat schimbare masinii (si zic eu bine am facut), insa nici nu am fost pe deplin satisfacut de Hover dupa ce am facut studii si drive test. Pretul era imbatabil, garda la sol mi s-a parut imensa, insa pretul platit pentru ea mi s-a parut ca podeaua era foarte sus si, mai ales in spate, imi dadea senzatia ca stau cu genunchii la piept. Aveam Fiatul Doblo pe vremea aia unde stai pe scaun ca in autocar... si poate si de acolo senzatia. Apoi scaunul soferului macar, nu avea reglaj pe inaltime, parca nici maca la varianta de top. Nu avea computer de bord si bordul mi s-a parut cam demodat, acel maro de pe bord imi dadea o senzatie ciudata... Ma rog, vroiam sa simt cu adevarat trecerea la o masina superioara daca schimbam Fiatul. In fine, dupa inca jumatate de an am gasit ASX-ul... ). As fi vrut sa o iau cu gaz si ca utilitara, ca si voi, insa planurile s-au schimbat atunci, dupa cum spuneam.
Insa, asa cum spuneau si altii, si acum intorc capul dupa cele ce le vad pe strada, am ramas cu o slabiciune Sunt foarte multe la cei de la Alexandrion si mai nou am vazut ca au si patrulele de autostrada pe A2.

In orice caz, sa le conduceti cu placere si sa fiti scutiti de evenimente !

Avatar utilizator
doza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 15, 2009 7:18 am

Mesaj de doza » Mar Noi 02, 2010 9:51 pm

Si firma Scorseze care asigura paza la metrou numa Hover are

Avatar utilizator
diadi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 1:21 pm

Mesaj de diadi » Mie Noi 24, 2010 11:29 am

Intrucat cineva intreba cum se comporta masina asta la peste 100.000km (si s-a discutat aici si de problema ambreiajului), am gasit o relatare care consider ca merita postata aici, la "jurnal de bord".
E parerea cuiva care a condus masina - nu a fost proprietarul ei - asa ca se poate considera destul de obiectiv in privinta Hover-ului.
Sper sa-i ajute si pe cei care cautau informatii/pareri/impresii despre masina.
Ii respect parerea, chiar daca nu sunt intr-totul de acord - i-ar fi prins bine ceva mai multi CP, dar si asa e destul de sprintena, iar in curbe pot spune ca intru destul de tare, fara sa fiu deloc stresat.
Pana la urma poate reusesc sa-i fac si un ciptuning - va tin la curent.


QUOTE (mikafly;3489455)Deci oameni buni.....eu am avut ca masina de servici un Hover timp de 1 an si 8 luni,masina o primisem la 38.000 km,cu un accident la activ(mutase o bordura mare de la un canal).La prima vedere am zis ca e cea mai mare prostie cu roti vazuta pana acum,dar pe masura ce am inceput sa o abuzez....devenea mai ....nu pot sa zic placuta.....eram de acord cu faptul ca e mai masina decat mi-am inchipuit.Au inceput abuzurile pe asfalt......te poti sinucide foarte usor......noroc ca e o masina lenta....pacat ca e inalta.....pe scurt mergi ca orice om normal fara pretentii de viteza sau viraje luate in forta.Franele sunt foarte ok....desi masina e grea.....isi fac treaba f bine.Pe urma au inceput abuzurile in off-road....extrem in limita posibilitatilor.......ehhh...de aici am ramas placut impresionat....chinezaria chiar se comporta bine,mult peste asteptari.......la capitolul etansietate masina sta foarte bine....am ramas intepenit cu ea in Dunare cu apa pana la faruri......si culmea......nu a intrat apa in interior......doar un val facut de un vapor mi-a intrat pe geamul lasat deschis.Dupa vreo 3 luni de exploatare.....incepusem sa prind ura pe masina asta.....probabil pt ca era de servici...si am inceput un fel de bataie de joc....sperand sa se strice......gen....gropi.....sarit borduri......cai ferate.....tot ce imi iesea in cale fara retinere sau mila pt suspensii.Aici vine partea enervanta.....masina a tinut .....parca se incapatana sa nu se strice.Mi-am zis ca un punc sensibil sigur are.....si m-am apucat de scos barci cu peridoc din apa de la Dunare.Cine cunoaste rampa de lansare de la Tulcea stie ca e cam abrupta si se urca mai greu...mai ales cand ai in spate o barca de 3,5 tone cu un peridoc de 600 kg.Culmea......transmisia nu a cedat......desi cand am scos barca cea mai mare(3,5 tone) am avut impresia ca o sa ma traga si pe mine in apa.Dupa multe alte abuzuri.....a cedat in fine bobina.....mergea in 3......tadaaaa!!!!.....si la 148.000 km.....a inceput sa patineze discul de ambreaj in sarcina mare.....Probabil o sa ganditi ca sunt tampit ca am chinuit biata masina,dar am vrut sa vad daca isi merita numele de chinezarie....si...nu prea il merita.Cam duce lipsa de putere...cum am mai zis.......consuma destul....dar e o masina cu care poti trai linistit fara sa ai complexe de inferioritate.Sper sa nu imi sariti in cap......nu fac reclama....e un feedback real din experienta proprie.

Scrie răspuns

Înapoi la “Masina Mea, alta decat Mitsubishi”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator