Utilizare Asx
Dragi prieteni, urmaresc de cateva saptamani constant ce se mai scrie aici, dar... sunt putin dezamagit, spun asta in sensul in care culegerea de informatii despre cum se comporta masinile, problemele avute, etc sunt foarte sumare. Ar fi mai multe variante de explicatie, dar toate pana la urma nu ar fi fundamentate. De ce deschid acest nou topic, pt ca sunt realmente interesat de ASX sau Outlander DID euro 5, sunt fan mitu pt ca Pajero Sport m-a multumit foarte mult si as dori o masina noua, mai sprintena dar care sa poata face fata la drumuri de camp cu noroi si gropi, dar sa si fuga pe sosele. Deci dragi prieteni, haideti dati niste informatii despre cum va merg "miturile" si aici ma refer la tinuta de drum, cum sta pe viraje, consum de combustibil in conditiile normale de trafic, dar si pe autostrazi la viteze mai mari, curatare PDF cam la cati km (am citit la Opel atatea probleme ca m-am crucit!), motorul cum se comporta, dar turbo, consum ulei, etc. In alta ordine de idei, unde-s produse masinile voastre?, oare de ce in Germania sunt mai scumpe ca la noi?, aveti lumini de zi cu leduri (in D am vazut ca se pot monta ca optionale 380 Euro). ASX are posibilitate scut de metal si mai are acel radiator de combustibil ca Outi, care nu stiu ce face, care cred eu ca daca nu e protejat in conditii de off-road cred ca urgent l-as pierde!
Multumesc si astept cu interes sa citesc despre experientele voastre, Codrut
Multumesc si astept cu interes sa citesc despre experientele voastre, Codrut
Pai ce sa zicem, s-a cam tot scris pe la sectiunea Impresii drive test sau asa ceva... Pe viraje ASX-ul (despre Outlander nu stiu) sta bine, asa cum am spus mai multi de pe-aici, e comparabila cu o berlina de clasa compacta. Consumul e acceptabi pentru o masina de 1500 kg, cam 6-7 litri la 100 km in oras, 7-8 in regim de autostrada, insa depinde foarte mult de viteza de croaziera aleasa, unul e consumul la 100km/h si altul la 180 km/h.
PDF-ul cum ii spui tu, cred ca se curata cu Adobe Reader.. glumesc, banuiesc ca ai vrut sa spui DPF-ul. Sincer chiar zilele astea ma gandeam uitmit ca nu a mai regenerat de o gramada de timp. In special ca am facut unele drumuri scurte in ultima vreme la temperaturi scazute... Pai spui ca ai vazut probleme la Opel, te cred,mai ale daca ai dat de posesori de motoare 1.3 diesel de pe Corsa si Astra, motor de Fiat, excelent ca performanta, fiabilitate...etc, dar cu un mare minus :DPF-ul. Eu pe-asta l-am avut inainte pe Doblo si pot sa spun ca saltul la ASX din punct de vedere al DPFului este urias.
PDF-ul cum ii spui tu, cred ca se curata cu Adobe Reader.. glumesc, banuiesc ca ai vrut sa spui DPF-ul. Sincer chiar zilele astea ma gandeam uitmit ca nu a mai regenerat de o gramada de timp. In special ca am facut unele drumuri scurte in ultima vreme la temperaturi scazute... Pai spui ca ai vazut probleme la Opel, te cred,mai ale daca ai dat de posesori de motoare 1.3 diesel de pe Corsa si Astra, motor de Fiat, excelent ca performanta, fiabilitate...etc, dar cu un mare minus :DPF-ul. Eu pe-asta l-am avut inainte pe Doblo si pot sa spun ca saltul la ASX din punct de vedere al DPFului este urias.
Am un zgomot ciudat la pornire. E vorba de diesel.
Dimineata, la prima cheie, sau la pornire dupa stationare mai multe ore cand pornesc motorul se aude (si din interior) un zgomot metalic, destul de puternic, de parca ar cupla ceva. Zgomotul seamana cu cel facut cand cupleaza compresorul de la AC dar e mai puternic si se aude chiar daca AC-ul e pe OFF (atat pe temperatura cat si pe directionare). Zgomotul apare, dupa cum am spus, doar la prima cheie; daca opresc imediat motorul si repornesc nu se mai aude.
Mai are cineva zgomotul asta si de la ce poate fi ?
Dimineata, la prima cheie, sau la pornire dupa stationare mai multe ore cand pornesc motorul se aude (si din interior) un zgomot metalic, destul de puternic, de parca ar cupla ceva. Zgomotul seamana cu cel facut cand cupleaza compresorul de la AC dar e mai puternic si se aude chiar daca AC-ul e pe OFF (atat pe temperatura cat si pe directionare). Zgomotul apare, dupa cum am spus, doar la prima cheie; daca opresc imediat motorul si repornesc nu se mai aude.
Mai are cineva zgomotul asta si de la ce poate fi ?
Revin cu intrebarea: stie cineva daca se poate dezactiva inchiderea/deschiderea automata a oglinzilor impreuna cu inchiderea centralizata ? Azi a fost prima ninsoare si a dat si inghetul asa ca atunci cand am actionat deschiderea usilor de pe cheie am auzit numai trosc-trosc din partea bietelor oglinzi. S-au deschis in cele din urma dar nu stiu ce s-o intampla cand o fi gerul mai mare. Bine, am incercat eu sa inlatur gheata un pic dar nu prea am reusit si mi-a inghetat si mana. Cineva spunea pe aici ca sa deschid usa soferului cu cheia. Bine, dar daca vreau sa plec tot trebuie sa deschid oglinzile si poate ma grabesc, poate n-am spray degivrant la mine etc. Eu am facut altceva. Am lasat oglinzile deschise, am blocat usile de la butonul de pe usa soferului (usa soferului nu se blocheaza) si am incuiat usa soferului cu cheia. Maine pot deschide masina de pe cheie pt. ca oglinzile sunt deja deschise. Dar tot nu mi se pare o solutie comoda pt. ca tot uit si am tendinta sa inchid usile de pe cheie. Deci ideal ar fi sa poti dezactiva aceasta functie de pliere automata a oglinzilor...macar iarna.
- laudia1975
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
- Contact:
Stie cineva daca poti sa dai drumul la aer din anvelope folosind compresorul din dotare in caz ca ai bagat presiune mai mare decat trebuia (adica fara sa umbli la ventilul anvelopei) ? La compresorul pe care l-am primit la Colt (New Colt 2009) exista un buton pe care daca apesi se elibereaza din presiune, dar la compresorul ASX-ului nu am vazut niciun buton, Exista o gaurica un spate, ca un fel de ventil dar n-am reusit nimic pe acolo.
Dragi prieteni ASX-isti, spuneti-mi si mie unde aveti rezervorul de uree, ca eu la Outi meu nu-l gasesc si spun asta ca aveti acelasi motor, doar mai mic ca la mine, pt ca din cate vad pe forul sunt unicul forumist cu motor MIVEC pe Outlander, de asemenea la cati km va porneste arderea funinginii?. La ce turatie va face semn sa schimbati, tot la 1700?. Ce consum instantaneu aveti la 120-130 km/ora ca la mine pare mult prea mare, peste 9! Cel mai mic consum este la 90 cu turatia la 2200, intre 5,3-7 (pilot automat).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori