2010 Mitsubishi Lancer 1.6 117cp Orient Red Metalic

Prezinta-ti Lancerul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Feb 11, 2011 9:25 am

Ce ulei pui i nmotor, marca, vascozitate? In perioada de garantie nu au comentat daca aduceai tu uleiul?
Mie mi-au schimbat pe casco vasul de lichid parbriz ca era spart si ca sa faca probe cred ca au pus apa de la canar sau distilata nustiu dar lichidul era transparent ca apa. Eu inlocul tau le ziceam sa isi ia lichidul inapoi si nu il plateam sa vad ce puteau sa faca.
Mie deocamdata cei de la iricad mi se par baieti de treaba, ce nu imi place ca daca ai programare si vi la ora stabilita mai astept prin showroom vreo 30min pana iti baga masina in service si bineinteles preturile care sunt exagerate. Sper sa nu imi schimb parerea despre ei desi sunt aproape sigur ca o sa isi dea arama pe fata mai devreme sau mai tarziu si inca o chestie in ceea ce priveste preturile mint cu nerusinare, mie- mi-au zis initial ca farul costa 400si ceva de euro fata TVA, a doua zi ca cica daor 1270RON cu tot cu TVA apoi pe devizul pt asigurator aparea faru lla pretul de 1800ROn fara TVA deci pretul initial dar norocul lor e ca plateste asiguratoru lca altfel nu le dadeam pe far decat 12mil cat mi-au zis inainte de a se comanda piesa. Pe viitor daca ma mai mint cu preturile asa am sa le fac am sa platesc exact cat mi-au zis ca costa inainte de a se efectua reparatia nu mi se pare normal sa sa iti zica un pret sa i laccepti si cadn reparatie e gata sa te trezesti cu un pret mult mai mare.
Oricum in toate servicerule din romania sunt oameni si oameni, eu apana acum nu am intalnit nici un service de care sa fiu pe deplin multumit, toti mint, toti unfla preturile, toti incearca sa te prostesca de bani daca nu esti atent, toti fac treaba in bataie de joc daca nu stai langa mecanici sa ii tragi de maneca cand nu iti place cum lucreaza etc

Avatar utilizator
allexino
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 15, 2007 1:35 pm

Mesaj de allexino » Sâm Feb 12, 2011 6:18 am

Ulei am pus tot Mobil 1 5W30 dar mi-l aducea cineva din Germania si eram mai sigur de calitate decat cel al lor de la butoi. De la prima revizie m-au lasat sa vin cu uleiul meu cu conditia sa respecte specificatiile recomandate de Mitsu. Cat a fost masina in garantie nici eu nu am avut probleme cu ei. Dupa aia ...

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Sâm Feb 12, 2011 11:09 am

NUstiu cu ce ulei a venit amea din fabrica, poate stie cienva sa imi zica dar la prima revizie as merge pe Mobil 1 5W40.

Avatar utilizator
SBQ
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 04, 2010 12:01 pm

Mesaj de SBQ » Sâm Feb 12, 2011 11:14 am

Nu cred ca ar fi nici o problema daca te duci tu cu uleiul tau deoarece mie mi-au trecut Mobil 5W-40 pe factura si asta sper sa si fie in motor

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Lun Feb 14, 2011 9:34 am

Mobil 1 5W40 ? Eu nu am gasit pana acum MOBIL 1 5W40 ci doar Mobil Super 3000 5W40 (sau Mobil SuperSyn 5W40)ceea ce e altceva dupa parea mea.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Feb 14, 2011 9:57 am

Ca e mobil 1 ca e mobil super 3000 sau supersyn, tot acelasi brand este numai ca numele uleiului are o alta denumire. Eu am vazut mobil 1 0w40, intradevar 5w40 nu se numeste mobil 1 se numeste cum zici tu mai sus dar producatoru le tot Mobil 1.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Lun Feb 14, 2011 6:54 pm

da, dar uleiurile mobil sunt facute numai in turcia, am avut si eu si super 3000 si super syn (sau ceva de genul) si motorului nu i-a placut. fiecare producator de ulei are un configurator online in care sunt trecute uleiurile recomandate pentru fiecare masina si motorizare in parte.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Feb 18, 2011 1:08 am

Fratilor nu pot sa cred cat ghinion pot sa am.
In seara asta a nins la galati si intimp ce ma intorceam de la cumparaturi pe faleza intr-o curba usoara la dreapta dupa ce am tras de volan dreapta brusc dincauza unuia care venea pe contrasens si a taiat curba masina s-a intors la 90 grade si m-am oprit dupa ce am sarit o bordura care nu era chiar foarte inalta dar dupa era pamant ceva mai sus decat bordura. Numai norocul a facut sa nimeresc razant printre 2 copaci insa masina s-a atins pe dedesupt in partea din fata de pamant. Ma uitam cum aluneca in lateral si se ducea direct spre gardul de dupa trotuar si am zis ca nu se opreste pana in gard insa din fericire s-a oprit cam cu vreo 4 metri inainte. M-am uitat atent cu o lanterna si am vazut daor bara din fata zgaraita destul de adanc sub ambele proiectoare si iesise dintr-un clips la imbinarea cu aripa stanga fata dar am impinso si s-a asezat la loc. Scutul de tabla(slava domnului ca il aveam) era murdar de noroi dar nu parea deformat si nici scutul de plastic de sub bara nu am vazut sa fie crapat. Acum iar am de alergat pe la casco si service si nu am decat o saptamana si 2 zile decand am scoso din service dupa ce lovisem un caine. Acum sper sa nu zica astia de la casco ceva ca vin cu o noua dauna intr-un timp asa scurt.
Mai e cineva care a avut 2 daune intr-un timp scurt si lea facut pe casco?

Avatar utilizator
bkpmvh
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 23, 2010 8:18 pm

Mesaj de bkpmvh » Vin Feb 18, 2011 7:25 am

ooff ce nasol...imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat...eu am lovit bara fata tot de un caine , am schimbat-o, iar peste 1saptamana sau 2 am spart mustatile alea din fata si le-am facut tot pe casco...acum nu stiu la tine cum o fi ca presupun ca schimbi tot bara fata ...

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Vin Feb 18, 2011 9:06 am

Nustiu daca o sa fie cazul sa fie inlocuita, bara nu e sparta sau crapata insa sub proiectorul din stanga e zgariata destul de adanc si s-a si deformat putin dincauza armaturii metalice de sub bara care a opus rezistenta. Asa din fata daca te uit atent se vede putin de tot ca e zgariata fix unde face unghi de 90 sub proiector dar daca te apleci putin se vede mai clar. Acum sper sa nu aiba si alte defectiuni mai ales mecanice pe la roti ceva ca am sarit bordura care avea sa zic vreo 5-7 cm deci nu era faorte inalta insa imediat dupa ea era un uspr damb de pamant in care s-a atins si apoi s-a oprit jumate pe pamant jumate pe trotuar. Deci era asa strada, bordura, o portiune de pamant de cam 1,5m si apoi trotuarul si dupa un gard. Bordura am sarito oarecum cu masina glisand in lateral se intorse mai bine de 90 grade. Acum sper sa nu aiba ceva pe la punti, bucse, directie, planetare. Masina merge drept, nu drage volanul nu huruie, nu trancane. Am sa ma duc dupa ce scap de la munca la service sa se utie baietii oleaca la ea ca parca nu as apela iar la casco doar pt bara zgariata desi imi sta pe creer si ma streseaza ca stiu ca nu e perfecta. Sa vad ce zic baietii la service si apoi decid daca ma duc sau nu la casco.
Ma oftic asa tare ca la loganul care lam avut inainte si lam tinut 4ani jumate in primul an am avut 2 daune nu foarte mari si nu am avut casco iar in urmatorii 3 ani am facut casco si am schimbat doar un parbriz si revopsit capota portbagajului pe asigurare iar la asta deja dupa 4 luni am 2 daune in nici 2 saptamani si cand ma gandesc ca aveam si cauciucuri de iarna ca altfel cine stie daca nu cumva ajungeam in dunare si nu aveam decat 50-60km/h si limitarea era de 70. Jentile si cauciucurile par intacte cred ca daca aveam jentile pe 18 sigur buleam macar una.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancerul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori