Am facut drive-test cu Lancer Intense 2.0 diesel

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Joi Feb 28, 2008 11:41 am

Cristian, evident ca am exagerat, dar ideea este ca toti ne mandrim cu masina pe care o avem si toti o consideram cea mai tare. Insa trebuie sa vedem si realitatea si sa recunoastem anumite lucruri. La a mea de exemplu nu imi place ca are raza de bracaj mica, ca imi cloncane arcurile fata, nu imi place lumina de la bord care e portocalie, aia de la clima ca e alba si aia de la bricheta ca e verde si ca nu are ESP.

Paul, ca sa finalizam discutia problema este urmatoarea: Prin faptul ca Mitsubishi a scos acest Lancer care urmareste sa fie mai comercial, s-a cam terminat cu ce era Mitsubishi. Acum e masina japoneza cu motor nemtesc, masivitatea masinii e inspirata din Opel Astra si Vectra, spatele ala e de Alfa Romeo. De fapt au inceput si ei sa faca ce face Lexus de mult la limuzine, copiaza BMW si Mercedes adica masini europene. Identitatea marcii s-a cam dus de rapa, vedem Outlander la Peugeot si Citroen, modificate nitel si asta ca sa ia de la ei motoare. Nu spun, Lancer-ul vechi arata a Nubira dar era Mitsubishi.

Avatar utilizator
cristian_rooo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 28, 2008 10:18 am

Mesaj de cristian_rooo » Joi Feb 28, 2008 11:42 am

that's right paul si mie mi se pare un pas in fata noul lancer...cel putin ca design momentan, in timp o sa vedem si fiablitate si etc...si gandesc pana la urma toti suntem posesori mits. nu mazda, seat etc...mai vreau sa precizez ca pana sa achizitionez lancer am fost in multe alte showroom-uri...pur si simplu lancerul mi-a ramas la inima...ma repet o masina nu o iei pentru 15 ani si pana la urma toate masinile au micile sau marile lor probleme...

Avatar utilizator
cristian_rooo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 28, 2008 10:18 am

Mesaj de cristian_rooo » Joi Feb 28, 2008 11:45 am

2 dor inteleg perfect ce zici...eu inainte de lancer am avut un opel corsa GSI, o masina ca mie personal (sper sa nu ma omorati cu pietre) mi sa parut exceptionala din punct de vedere dinamic (curbe, acceleratie etc)... Senzationala (din pct meu de vedere) pana am ajuns in service....mi-au schimbat jumatate din electronica...de pomana...pana au gasit piesa care trebuia inlocuita....mi s-a acrit de masina doar din pct asta de vedere...pana la urma suntem toti fani Mits. chiar si asa cu ce defecte si atuuri o avea masina (ma scuzati...sunt nou posesor de mits.) Ps mi-ar face mare placere sa ne intalnim toti funii sa stam la o berica....

Avatar utilizator
paul.todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am

Mesaj de paul.todea » Joi Feb 28, 2008 11:47 am

exact.Eu repet ca daca lancerul ar avea plasticele de pe golf, si pretul de 20 000 de euro pe varianta instyle pe care il vor unii colegi si un motor pe care il doresc fanii marcii(personal sunt multumit cu dieselul VAG, numai sa fie fiabil), nu cred ca ar mai axista alte masini pe drum.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Joi Feb 28, 2008 11:54 am

Da Paul aici sunt de acord cu tine si intrebarea mea este DE CE NU ESTE ASA? Ca se putea sigur si la pret si la calitate. Eu ma rog ca la facelift sa vedem niste imbunatatiri.

Avatar utilizator
cristian_rooo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 28, 2008 10:18 am

Mesaj de cristian_rooo » Joi Feb 28, 2008 12:02 pm

QUOTE (2dor)Cristian, evident ca am exagerat, dar ideea este ca toti ne mandrim cu masina pe care o avem si toti o consideram cea mai tare. Insa trebuie sa vedem si realitatea si sa recunoastem anumite lucruri. La a mea de exemplu nu imi place ca are raza de bracaj mica, ca imi cloncane arcurile fata, nu imi place lumina de la bord care e portocalie, aia de la clima ca e alba si aia de la bricheta ca e verde si ca nu are ESP.

Paul, ca sa finalizam discutia problema este urmatoarea: Prin faptul ca Mitsubishi a scos acest Lancer care urmareste sa fie mai comercial, s-a cam terminat cu ce era Mitsubishi. Acum e masina japoneza cu motor nemtesc, masivitatea masinii e inspirata din Opel Astra si Vectra, spatele ala e de Alfa Romeo. De fapt au inceput si ei sa faca ce face Lexus de mult la limuzine, copiaza BMW si Mercedes adica masini europene. Identitatea marcii s-a cam dus de rapa, vedem Outlander la Peugeot si Citroen, modificate nitel si asta ca sa ia de la ei motoare. Nu spun Lancer-ul vechi arata a Nubira dar era Mitsubishi.


Sunt de acord ca majoritatea masinilor au inceput sa semene intre ele si ca au inceput sa apara aceste Hybride (motor de x pe y si etc), asa este nici eu nu sunt un mare entuziasmat ale acestor corciri dar pana la urma aceasta globalizare este cam in tot ce ne inconjoara...pana la urma la Mits. e Project Global...(corectati-ma daca gresesc) ideea este ca totusi este acea sigla care face diferenta (precizez ca intotdeauna mi-am dorit mits. chiar daca de abia acum am reusit sa posed asa ceva) sincer imi doresc sa reusesc sa-mi cumpar un EVO (X,Y,Z) cat o fi cand eu o sa am banii pt evo...whatever....ideea esentiala este ca nimik nu este perfect si niciodata nu o sa putem sa alegem masina perfecta...din toate punctele de vedere....

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Feb 28, 2008 12:51 pm

QUOTE (paul.todea)cristi am vazut ca ai scris ca apare noul focus si ca "a fost odata lancer"sau asa ceva.
Nu imi amintesc sa fi scris ca apare noul focus si nici nu ma declar un impatimit al marcii Ford...
Aaaa, mi-am amintit...Zeus avea in semnatura, textul "(in curand) Lancer..." si ieri am vazut ca a schimbat textul "(in curand) Focus..."
Ai inteles tu altceva...

QUOTE (paul.todea)Din cate stiu eu mitsubishi nu a vandut niciodata masini ca ford si VW si nici nu va vinde niciodata.
As vrea sa-ti dau dreptate dar uite ca realitatea te contrazice...noul Lancer TDI este un mic vw, samd.
Acest diesel se dovedeste a fi prea puturos pe Outlander si prea "grosolan" pentru Lancer.
Lancerul este scos in fata de design si o platforma de SUV care se traduce printr-o stabilitate, rigiditate si siguranta mai bune, dar de aici incolo nu am ce sa mai adaug.

Spuneti-mi mie ce sa mai adaug ? Ce sa mai laud sau sa apreciez nene ?
Discutam de masini japoneze sport prin traditie si de larg consum sau discutam de masini care si-au pierdut identitatea ?
Eu cred ca nu prea stim despre ce vorbim...
Cand noul lancer pe hartie este mai slab sau la fel de performant ca un colt 1.5 sau un lancer 2.0, distanta dintre ele fiind de 4 ani...atunci nu ne ramane decat sa discutam de hardiskuri si bluetooth... )
Daca maine BMW o sa scoata un model cu motor de Renault, ce credeti ca or sa zica fanii ?
Fanii or sa fie dezamagiti dar amatorii de chilipiruri si de masini care "una arata si alta fac", masini de imagine si sub capota si-o trag doua marmote galagioase...(mai zic ? ) )...asa, vanatorii astia de imagine or sa zica sarumana, ca datorita pretului mai mic fata de altii, rezultat din utilizarea unei motorizari straine au reusit sa-si ia un BMW...
Am dat un exemplu, cred ca se intelege.

Daca nu ar fi designul asta reusit cred ca discutia asta nu ar mai fi avut loc si multi dintre noi nu si-ar fi descoperit pasiunea pentru marca Mitsubishi.
Spun asta pentru putini sunt cei care stiu ce ofera lancerul vechi, design-ul spartan nu i-a atras si nu au apucat sa vada ca: este conceptie mitsubishi japan 100% si contine destul de multe elemente de pe evo, finisajele la interior sunt perfecte, designul interior e deosebit si original Mitsubishi, pozitia joasa la volan, levier cursa scurta, momo si alte maruntisuri specifice masinilor sport nelipsite la lancer si care ma asteptam sa fie imbunatatite, perfectionate.
OK, sunt lucruri marunte...dar detaliile fac diferenta intre masini.

QUOTE (paul.todea)Daca iti place focus, ia-ti focus, dar pot sa iti spun doar atat.La 2 luni dupa ce apare focusul, se umple romania de ele, la fel si cu golful.
Nu ma intereseaza ford focus, in rest sunt de de acord, numai ca vreau o masina mai buna si daca se poate, japoneza 100%.
Lancerul nu mai face parte din categoria asta din nici un punct de vedere.
Pune-l langa celelalte japoneze din clasa si analizeaza-l pornind la motor...
Ce vezi ? Dar incearca sa intelegi si sa vezi mai multe decat botul ala grav care o sa-si cam ia pietricele de la multe modele de kko existente pe piata. )
Gasiti o solutie sa-l protejati pentru ca daca nu mai arata bine o sa fie o problema.

Atat pentru variantele pe benzina, cat si cele diesel, vorbim de o strutocamila desenata foarte frumos...insa nici aici nu e ceva f original...
Lancerul avea o identitate si imagine care trebuiau adaptate la prezent si viitor...nu o mai are.
Compania Mitsubishi-Motors si-a construit cu greu o imagine care nu a ridicat-o foarte mult din punct de vedere financiar...acum partea financiara primeaza...e normal dar nici nu pot sa nu vad diferentele care au facut-o apreciata pentru unii.
Continua sa fie apreciata si acum...dar din alte considerente!
Modele noi au inca ADN Sport dar nu sunt superioare modelelor vechi, deci se stagneaza.
Nu mai au capacitatea de a scoate motoare ceea ce spune foarte multe, samd.
Calitativ, la fel...au lasat stacheta.
Practic noul lancer este o macheta EVO sub caroseria caruia au ingramadit ce au gasit mai accesibil...

QUOTE (paul.todea)Cand trece un lancer nou pe strada isi rupe lumea gatu cand se uita dupa el.Jur.Parca ar fi ferrari.E super masina.
Si eu imi rup gatul dupa el, dar atat!
Si dupa Colt isi rupea lumea gatul acum doi ani...la Brasov am gasit biletel in parbriz "I love Colt..." iar la intersectii se uitau toti ca la OZN.
Deci nu e nici o chestie...intr-un an nu o sa-si mai rupa nimeni gatul dupa el...
Frumusetea se duce, sufletu' ramane...adica ce e sub tabla
Pana la sfarsitul anului acesta vor apare modele care vor "pozitiona" corect noul Lancer...dupa performante si calitate...si nu dupa design.
Si chiar si dupa design vom avea parte de niste suprize tari din partea diferitilor producatori.

QUOTE (paul.todea)Dar oricum e un motor bun, si faza cu crapatul turbinei e de mult rezolvata...
Posibil

PS. Lancerul se vede pe sosea...veniti la intalniri sa vedem de ce e in stare!
De plastice si alte prostii discutam la infinit.
Daca noul lancer nu poate concura cu modele de pe la Honda, samd...macar sa concureze cu colturi si lancere vechi. )

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Joi Feb 28, 2008 1:03 pm

Aplauze...

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Feb 28, 2008 1:54 pm

QUOTE (cristian_rooo)...pana am ajuns in service....mi s-a acrit de masina doar din pct asta de vedere...

au mai patit si altii chestii similare...)
altii care au mitsu...

QUOTE (cristian_rooo)pana la urma suntem toti fani Mits. chiar si asa cu ce defecte si atuuri o avea masina

fani Mitsu da...pai tocmai pentru faptul ca sunt sau eram fan mitsu nu agreez ca un mitsu sa fie VW, Pejo, chrysler sau hyundai...
asa procedeaza marcile chinezesti...
"proiect global" si globalizare...
ok, pana una alta celelate marci japoneze nu apeleaza la aceste metode...
mitsubishi da.
e singurul producator japonez care nu mai produce masini japoneze.

PS. 2dor, nu e de aplaudat...e de ras si plans.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Joi Feb 28, 2008 2:05 pm

Sincer din punctul meu este numai de plans. Adica am ajuns sa nu regret ca a aparut un Lancer model nou si eu nu il am.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori