Am facut drive-test cu Lancer Intense 2.0 diesel

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Noul Mitsubishi Lancer
Scrie răspuns
Avatar utilizator
tazmaniaccg
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 17, 2008 8:41 am

Mesaj de tazmaniaccg » Dum Mar 02, 2008 8:22 am

Am urmarit cu interes (uneori m-am distrat, alteori m-am enervat ) discutiile despre noul lancer. Trecand peste eternele comentarii asupra plasticului (ca deja i-mi vine sa musc din el sa vad cat e de bun sau prost), asupra motorului care nu mai reflecta sportivitatea legendara Mitsu (apropo vedeti ca va face loganul 1.6 16 valve 105 Cp de va merg fulgii pe toti -> 0 la 100km/h = 10.5 s asta apropo de cifrele care se dau pe site-urile producatorilor ), si vreau sa va povestesc de ce am ales Lancer 2008.
Am vrut un "family car" spatios, sigur, confortabil, etc etc dar cu valente sportive si design pe gustul meu. Nu comentez variantele superioare de pret ca nu am studiat problema, dar la 15500 DDP chiar nu exista in acel moment (dec 2007) alta optiune mai buna pt mine.
I-mi place si mie "sa o calc" si sa nu ma dezamageasca, dar hai sa fim seriosi cand sunt cu aia mica in masina nu-mi permit sa "o fac pe shumy".
In concluzie, 1.5 109CP este orientata spre alt segment si acesta nu e in nici un caz cel sportiv.
Asa ca cei care sunteti deja posesori sau a-ti dat deja avansul, stati linistiti ca nu v-ati luat "caruta" cum mai exagereaza Cristi cateodata
Intradevar se vede lipsa unei variante sport in oferta lor care sa concureze cu ceilalti producatori la preturi comparabile, dar stiti ceva? chiar nu ma intereseaza acest aspect.
Sper ca nu am deranjat prea mult pe alti posesori, dar i-mi iubesc masina si nu pot sa nu o laud chiar daca nu intotdeauna pot fi obiectiv.

Apropo de pozele postate de Cristi m-am uitat si eu la mea si nu se vede absolut nimic din ce se vede acolo si a mea e totusi prima varianta de echipare (sigur nu erau facute intr-un logan?

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Mar 02, 2008 11:03 am

QUOTE (tazmaniaccg)Am urmarit cu interes (uneori m-am distrat, alteori m-am enervat ) discutiile despre noul lancer. Trecand peste eternele comentarii asupra plasticului (ca deja i-mi vine sa musc din el sa vad cat e de bun sau prost), asupra motorului care nu mai reflecta sportivitatea legendara Mitsu (apropo vedeti ca va face loganul 1.6 16 valve 105 Cp de va merg fulgii pe toti -> 0 la 100km/h = 10.5 s asta apropo de cifrele care se dau pe site-urile producatorilor ), si vreau sa va povestesc de ce am ales Lancer 2008.
tazma, tu reprezinti o singura categorie de clienti.
Din pacate exista mai multe categorii...
Daca ar fi toti ca tine, ar da faliment producatorii de masini sau in cel mai bun caz ar scoate un singur model de familie de 100 CP, o tona 300 si cu "valente sportive".
Daca vrei sa citesti numai de bine despre masina asta, cumpara revistele auto romanesti unde textele sunt comandate sau uita-te la Promotor si alte emisiuni de genu' dar neaparat romanesti. Evita sub orice forma TopGear pentru sunt niste tipi acolo care desfiinteaza si mai rar, lauda masini, dupa caz, dar la cat misto fac de unele modele s-ar zice ca "au pata pusa" sau "nu rationeaza"....Niste idioti care sperie lumea cu impresiile lor. )
Asta cu legendara ai zis-o bine!
Apropo, Mitsu mai e in WRC ? Ca tot aud de Pejo, Ford, Citroen....de Mitsu Mumu.

QUOTE (tazmaniaccg)Am vrut un "family car" spatios, sigur, confortabil, etc etc dar cu valente sportive si design pe gustul meu. Nu comentez variantele superioare de pret ca nu am studiat problema, dar la 15500 DDP chiar nu exista in acel moment (dec 2007) alta optiune mai buna pt mine.
Asta e ceea ce ai vrut tu, un "family car" si ai facut o alegere buna din punct de vedere al raportului pret/dotari sau ceea cea ofera si cum se prezinta masina.
Chiar am scris in 15.500 randuri ca nu exista oferta mai buna pe segmentul asta decat lancerul de 15.500 euro.
Asta daca ai citit tot, nu numai ce am criticat...
Isi merita banii astia cu varf si indesat insa nu prea o vad potrivita ca masina de familie, o familie cu copii.
O vad potrivita pentru gagii care vor sa fie COOL dar nu prea au cu ce...

QUOTE (tazmaniaccg)I-mi place si mie "sa o calc" si sa nu ma dezamageasca, dar hai sa fim seriosi cand sunt cu aia mica in masina nu-mi permit sa "o fac pe shumy".
In concluzie, 1.5 109CP este orientata spre alt segment si acesta nu e in nici un caz cel sportiv.
Da, ai dreptate, nu eu am bagat-o in categoria sport, ci posesorii.

QUOTE (tazmaniaccg)Asa ca cei care sunteti deja posesori sau a-ti dat deja avansul, stati linistiti ca nu v-ati luat "caruta" cum mai exagereaza Cristi cateodata
Confirm, stati linistiti, masina asta nu e caruta.
Peste 1 an voi fi curios cum se va auzi suspensia pe drumuri mai proaste sau la trecerea peste liniile de tramvai sau cum se va auzi motorul la drum lung. Masina e din start grea si la 109CP care sunt suficienti dar cu un cuplu cam micut, nu stiu cat si-au mai permis sa o mai incarce pentru o insonorizare buna. Deja sunt voci care comenteaza aceste doua aspecte.
Unora le va place sunetul ala "sport" de la motor, altora nu...la drum lung s-ar putea sa nu mai fie asa confortabil.
Personal, daca as avea un copil, cu siguranta nu as lua un lancer ca masina de familie. )
Dar pretul ala mic de 15.500 DDP e ok si nu mai conteaza nimic la banii astia.

QUOTE (tazmaniaccg)Intradevar se vede lipsa unei variante sport in oferta lor care sa concureze cu ceilalti producatori la preturi comparabile, dar stiti ceva? chiar nu ma intereseaza acest aspect.


QUOTE (tazmaniaccg)Apropo de pozele postate de Cristi m-am uitat si eu la mea si nu se vede absolut nimic din ce se vede acolo si a mea e totusi prima varianta de echipare (sigur nu erau facute intr-un logan?

Erau facute in lancer...cu intrebarea asta chiar ai facut misto de lancer.
Pune-ti si voi poze ca sa vedem cum arata un lancer OK.

Avatar utilizator
sobolanu'
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 07, 2007 4:51 pm

Mesaj de sobolanu' » Dum Mar 02, 2008 12:17 pm

Cert este ca masinuta asta chiar " naste pasiuni" ! si nimeni nu a spus ca vor fi de dragoste sau de ura! :-D

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Mar 02, 2008 1:02 pm

nu naste pasiuni mai multe sau mai putine decat in cazul altor marci.
sa zicem ca sunt pe masura pretentiilor si mai ales pe masura asteptarilor, lucruri care variaza de la marca la marca in functie de specificul si imaginea masinilor care le-a oferit de-a lungul timpului.
am vazut chestii care nu mi-au placut si la alte marci, dar la unele nu am pretentii iar altele nu prezinta interes pentru mine.

noua rumenilor ne place sa auzim doar ce vrem noi...sa ni se laude masina, ceasul de firma (chiar daca e din bazar), telefonul de ultima generatie cu zeci de functionalitati chiar daca nu il folosim decat pentru apeluri voce si sms, samd.
e un fenomen care pe masura ce trece timpul ia amploare din ce in ce mai mare insa nu e valabil pentru toate categoriile de
oameni, ci doar pentru unii...
se vede si aici pe forum.

sa vedeti ce pasiuni naste noul subaru impreza datorita designului. )
ce comentam noi aici e nimic. )

Va citez din Clarkson despre atractie: (revista TopGear)
"...ma uit pe fereastra la noul Subaru Impreza WRX, si imi pare rau, dar nu poti sa treci cu vederea marele, indubitabilul si inatacabilul fapt ca, in ciuda unor aspecte interesante, nimeni intreg la minte nu o sa cumpere asa ceva. Pentru ca arata de parca s-ar fi nascut din aceeasi mama ca si Smeagol. Nu exista nici o scuza pentru asa ceva. Exista designeri la SUbaru care pot crea o masina frumoasa. Trebuie doar sa arunci un ochi peste Legacy ca sa-ti dai seama de asta. Dar Subaru a considerat ca,atunci cand vine vorba de Impreza, emblema va fi suficienta. Si in consecinta a permis ca proiectarea sa fie facuta de catelul sefului....Oare seful de la Subaru s-a uitat la modelul din lut al Imprezei..."

Bine ca la capitolul asta, Lancerul arata bine, ca altfel daca i-ar fi trecut prin minte sa faca un review despre el in conditiile in care ar fi aratat ca Impreza, unii dintre noi ar fi "muscat din bord" din jante, din motor de nervi. )

off off mai mai )

Avatar utilizator
paul.todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am

Mesaj de paul.todea » Dum Mar 02, 2008 1:34 pm

sobolanu sunt de acord cu tine 100%
cristi am citit cu interes raspunsul tau si tind sa iti dau dreptate dar nu in totalitate.Deci fii atent.Eu consider ca si tine ca lista de motoare e f scurta.(doar 3, in conditiile in care la audi sunt vreo 15).Aici ai dreptate.Dar nu mai comentez nimic ca nu are rost sa ne mai lungim cu aceleasi povesti despre fiecare motor in parte.Dar consider ca la o masina sport pe langa motor care este extrem de important, mai conteaza si trenul de rulare si implicit tinuta de drum, unde eu zic ca lancerul sta extrem de bine.Dieselul de 2 litri eu zic ca este un motor corect.Gandeste-te ca aproape toti producatorii au un diesel de 136-150 cp in lista de motoare.Intr-adevar, era parca mai fain daca se lua motorul honda.Dar daca reusesc sa cumpar masina cu dieselul asta dupa 5000 de km il duc la 170 de cai care pt mine e ceva de vis.Pt mine nu se merita benzinarul de 1.8, pt ca consider ca cu un diesel de 2 L se pot face mai multe decat cu un benzinar de 1.8, mai ales ca si cunosc motorul asta destul de bine.Observi ca m-am straduit sa fiu obiectiv, am depunctat faptul ca au putine motoare, pt ca apreciez ca scrii obiectiv si nu ca sa te afli in treaba.Acuma vrei sa stii de ce s-a apelat la un motor strain si la altul world engine?Eu am mai scris undeva, cred ca si pe acest forum ca ma deranjeaza faptul ca mitsubishi scoate modele noi pe banda (tot la aprox 4 ani apare un model nou).Adica daca calculati ca dupa aprox 30 de ani lancerul a ajuns la a 10-a generatie o sa vedeti ca am dreptate.Lucrul asta ma deranjeaza f tare.Cred ca asta e si problema in cazul nostru.Adica timpul asta de 4 ani e f scurt pt a dezvolta o masina din toate punctele de vedere.La aceasta generatie s-a lucrat mai mult la design si la tinuta de drum, dar sa nu inducem oamenii in eroare, ca nici motoarele nu sunt rele(stiu ca NU ai scris ca sunt naspa motoarele, dar ca sa se lamureasca toata lumea precizez ca motoarele sunt bune, dar cam putine.Daca vreun doritor de masina noua se regaseste in dieselul de 2 L, sau in cele doua benzinare atunci e ok).Deci repet 4 ani timp de dezvolatare pt u model nou extrem de schimbat e f putin.Orice producator care se respecta scoate un model nou dupa aprox 7-8 ani, ca sa aiba tmp sa elimine toate problemele.Bine ca la VAG, Ford si la alte marci, chiar si dupa acest timp apar tot felul de erori de soft, neetansitati, si alte probleme marunte si extrem de enervante care te pun tot timpul pe drumuri de sunt pline service-urile de masini.Vreau sa fac un rezumat la cele discutate aici zilele astea, pt viitorii posesori de lancer:Masina e extrem de frumoasa(toata lumea e de acord), preturile sunt un pic cam mari, lista motoarelor e cam subtire(doar 3 buc), interiorul e frumos si plin de gadgeturi insa platicul tare nu e pe gustul tuturor, insa timpul ne va dovedi daca e asamblat bine sau rau, tinuta de drum e f buna, platforma de outlander e f rigida si e super, si cea mai mare problema e ca nu exista nimic intre motoarele de 143 cp si ralliartul (care e demential) de 240 de cp.La o privire per ansamblu mi se pare ca aceste neajunsuri se datoreaza timpului scurt alocat dezvoltarii unui model nou schimbat radical.Va salut pe toti

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Mar 02, 2008 1:55 pm

sunt de acord cu tot ce ai spus mai sus si mai ales cu concluziile din finalul postului.
ma bucur ca am ajuns la un numitor comun.
ce-i drept una e sa vorbesti fata in fata si alta e sa vorbesti pe forum in conditiile in care nu cunosti persoanele partenere la discutie si atunci interpretarile pot fi eronate.

Numai bine!

Avatar utilizator
paul.todea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am

Mesaj de paul.todea » Dum Mar 02, 2008 2:19 pm

si eu ma bucur ca am ajuns la o concluzie corecta impreuna si ii indemn pe toti cei care vor un lancer sa ia in considerare ultimele posturi in care sunt bifate toate plusurile si minusurile noului lancer.Cristi mi-a facut mare placere sa stau la povesti cu tine.Te salut

Avatar utilizator
tazmaniaccg
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 17, 2008 8:41 am

Mesaj de tazmaniaccg » Dum Mar 02, 2008 6:26 pm

QUOTE Isi merita banii astia cu varf si indesat insa nu prea o vad potrivita ca masina de familie, o familie cu copii.
O vad potrivita pentru gagii care vor sa fie COOL dar nu prea au cu ce...

Ia lumineaza-ma si pe mine ce ar fi trebuit sa-mi iau? O masina care in aceeasi bani sa ofere acelasi nivel de siguranta, confort si dotari (6 nu zic 7 aibaguri ca atunci nu s-ar incadra decat Toyota de la varianta Luna in sus, sasiu rigidizat si bare de ranforsare in portiere, aer conditionat, oglinzi si geamuri electrice, macar 4,4m ca sa fie spatiu interior si pentru cei din spate si un motor de minim 100 CP) si atunci eu i-mi cer scuze public si recunosc ca am facut o afacere foarte proasta.

Si ca sa ajut un pic:
1. Toyota Corolla, echipare Terra: motor de 1,4 CP 97 , 4 airbaguri, geamuri electrice numai pe fata (cel mai puternic concurent)
2. Noul Astra: 15000 ddp cheala fara aer macar
3. Ford Focus : 80 CP ca sa te incadrezi in pret (lol aveam 75 pe Solenza )
4. Mazda 3: doar cu motorul de 1,6 105 CP, aproape ca dotari de Toyota, gura de incarcare la porbagaj foarte mica.
5. restul chiar nu mai conteaza sunt departe tare.

Ca sa nu mai discutam despre tinuta de drum si alte chestii marunte (consum, aspect, etc) (ca urasc hatchurile are vreo importanta?)

PS: Promit ca maine dimineata cand ajung la munca postez si pozele cu interiorul din unghiuri cat mai asemanatoare cu cele postate de tine.

Eu inteleg criticile constructive si argumentate, n-am pretentia ca am cea mai "COOL" masina dar tu prea o dai in balarii si ai inceput sa semeni cu "Gica Contra"

Asa ca i-mi cer scuze daca am plictisit lumea cu romanele mele si astept un raspuns sau niste scuze de la tine daca esti in stare sa recunosti cand gresesti.

Cu respect si multumiri anticipate.

Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Dum Mar 02, 2008 7:19 pm

...o mica precizare.....pretul unui Lancer este ....pe varianta de echipare cea mai slaba....15500 CIP...nu DDP....adica in jur de 18000 DDP....

Avatar utilizator
zeus_anoxia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 12, 2008 7:22 pm

Mesaj de zeus_anoxia » Dum Mar 02, 2008 7:38 pm

De fapt e 13.000CIP si 15.500DDP la care se adauga 380euro pt culoare.

Scrie răspuns

Înapoi la “Noul Lancer”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori