Variante, dotari, preturi...opinii, impresii Lancer 2008
Hai sa va dau o veste direct de la sursa. In 2 luni apare modelul cu facelift Asa ca cei care vor sa isi cumpere cred ca ar trebui sa mai astepte. O sa fie niste insertii cromate interior, chiar si lemn. O sa vedeti voi Fac rost de detalii si vi le spun zilele astea. Acum m-am intors de la Bucuresti si am fost la Mcar la un prieten sa imi iau cartea de service.
Azi am avut ocazia sa analizez/testez mai pe indelete lancerul 1.5, echipare invite.
Pentru inceput am ridicat capota sa vad daca s-a adus vreo modificare exterioara motorului de pe Colt.
Motorul are capac, asta se stia, cutie filtru + gura admisie ceva mai mari, parca un compresor AC mai mare, dar aici s-ar putea sa ma insel, totul foarte aerisit si lucrul cel mai important care a eliminat niste probleme existente la Colt...motorul prins de caroserie si in partea din fata (frontala).
Ce s-a rezolvat cu aceasta prindere frontala ?
- Vibratii mai mici;
- La demaraje in forta motorul nu mai joaca sus/jos pe tampoane si astfel parghiile comanda levier viteze raman fixe, acest lucru eliminand fenomenul de "agatare" la trecerea din treapta a doua in treapta a treia, fenomen care se manifesta la CZ3 doar la demaraje puternice si nu intotdeauna, dar cand se intampla este criminal deoarece nu cupleaza a treia si caraie ca toti dracii.
DeBogdane ce zici de chestia asta ?
Daca nu ma crezi pune pe cineva sa se urce intr-un Colt, sa traga frana de mana si sa incerce sa plece, sa vezi cum joaca motorul pe tamburi...se ridica de bot mult prea mult decat ar fi normal.
Ei bine la demaraje in forta se intampla la fel... si in treapta a doua, peste 4500 - 5000 rpm, uneori, cand dau sa schimb a treia...crrrrrrrrrrrrrrrr
Nu cupleaza complet si motivul cred ca l-ai inteles...parghiile comanda levier cutie sunt tensionate deoarece motorul nu sta fix, etc.
V-am explicat problema asta, chiar i-am exemplificat-o lu' Andrei...
Pauza, nu am primit nici o explicatie, macar.
Uite ca la lancer s-a rezolvat prin prindere motor in partea frontala.
Unii producatori rezolva problemele modelelor lor dinainte sa devina vechi.
Ehh...
OK.
Exterior...stie toata lumea.
Portbagaj mare, placaj de kko...se rezolva cu o cuva de plastic care mi se pare ca se gaseste la accesorii.
Capitonaj portiere OK, plastic acceptabil, finisari OK pentru banii ei...oricum mult mai OK decat primele 4 exemplare vizualizate la inceput, exemplarul asta a fost OK.
Liniile bordului si altele ... in fine, pentru o masina japonez nu prea sunt chestii de lauda, dar daca raman toate la locul lor atunci e bine.
M-am suit in masina...
Nu mai e pozitia joasa din lancerul vechi si...altele, dar ofera o pozitie de condus buna.
Pornit motorul...mult mai silentios ca la Colt.
L-am auzit cand a pornit apoi liniste totala, foarte frumos.
Pedala de ambreiaj un pic diferita fata de colt...parca mai moale, insa cupleaza tot acolo, sus de tot.
Asta nu mi-a mai placut. Chiar deloc.
Pedala de ambreiaj trebuie sa cupleze unde incepe sa lucreze acceleratia...
De data asta levierul nu agata in nici o treapta si e chiar placut... dar tot imprecis ramane, in special din treapta a doua in treapta a treia.
Constat ca pedala de acceleratie e tot pe senzor, insa nu are acelasi delay ca la Colt, e mult mai mic si astfel ofera un raspuns mai bun, mai prompt. Inca un plus.
Accelerez pe toata plaja...la interiorul se aude frumos motorul, mult mai frumos decat la Colt, un sunet sportiv fara a se exagera insa...insonorizarea mult mai buna filtreaza sunetele neplacute si lasa doar sa treaca doar atat cat trebuie.
Pe strada se comporta bine.
Desi pedala ofera un feedback mai bun, lucreaza mai de sus si astfel e mai prompta, masina se plafoneaza destul de repede.
Sa fiu mai explicit.
Masina continua sa urce in ture si sa demareze, dar acel zvac initial nu mai este continuat la aceeasi intensitate ca la inceputul apasarii pedalei de acceleratie. Greutatea isi spune cuvantul...la colt demarajul este mai violent.
Motorul zumzaie frumos pe toata plaja de turatie.
Intr-un cuvant masina e ok si astfel imi confirma, infirma, schimba in bine unele pareri mai vechi.
Nu este o masina sport dar odata ce ai demarat si ai viteza senzatia de sportivitate este evidenta datorita sunetului motorului si stabilitatii. Cu demarajele sta mai prost dar aici se pot imbunatati lucrurile...sau nu. Vom vedea...
Numai bine!
PS.Am tot raportat la colt, fiind vorba de acelasi motor fara sa sugerez vr-un versus.
Pentru inceput am ridicat capota sa vad daca s-a adus vreo modificare exterioara motorului de pe Colt.
Motorul are capac, asta se stia, cutie filtru + gura admisie ceva mai mari, parca un compresor AC mai mare, dar aici s-ar putea sa ma insel, totul foarte aerisit si lucrul cel mai important care a eliminat niste probleme existente la Colt...motorul prins de caroserie si in partea din fata (frontala).
Ce s-a rezolvat cu aceasta prindere frontala ?
- Vibratii mai mici;
- La demaraje in forta motorul nu mai joaca sus/jos pe tampoane si astfel parghiile comanda levier viteze raman fixe, acest lucru eliminand fenomenul de "agatare" la trecerea din treapta a doua in treapta a treia, fenomen care se manifesta la CZ3 doar la demaraje puternice si nu intotdeauna, dar cand se intampla este criminal deoarece nu cupleaza a treia si caraie ca toti dracii.
DeBogdane ce zici de chestia asta ?
Daca nu ma crezi pune pe cineva sa se urce intr-un Colt, sa traga frana de mana si sa incerce sa plece, sa vezi cum joaca motorul pe tamburi...se ridica de bot mult prea mult decat ar fi normal.
Ei bine la demaraje in forta se intampla la fel... si in treapta a doua, peste 4500 - 5000 rpm, uneori, cand dau sa schimb a treia...crrrrrrrrrrrrrrrr
Nu cupleaza complet si motivul cred ca l-ai inteles...parghiile comanda levier cutie sunt tensionate deoarece motorul nu sta fix, etc.
V-am explicat problema asta, chiar i-am exemplificat-o lu' Andrei...
Pauza, nu am primit nici o explicatie, macar.
Uite ca la lancer s-a rezolvat prin prindere motor in partea frontala.
Unii producatori rezolva problemele modelelor lor dinainte sa devina vechi.
Ehh...
OK.
Exterior...stie toata lumea.
Portbagaj mare, placaj de kko...se rezolva cu o cuva de plastic care mi se pare ca se gaseste la accesorii.
Capitonaj portiere OK, plastic acceptabil, finisari OK pentru banii ei...oricum mult mai OK decat primele 4 exemplare vizualizate la inceput, exemplarul asta a fost OK.
Liniile bordului si altele ... in fine, pentru o masina japonez nu prea sunt chestii de lauda, dar daca raman toate la locul lor atunci e bine.
M-am suit in masina...
Nu mai e pozitia joasa din lancerul vechi si...altele, dar ofera o pozitie de condus buna.
Pornit motorul...mult mai silentios ca la Colt.
L-am auzit cand a pornit apoi liniste totala, foarte frumos.
Pedala de ambreiaj un pic diferita fata de colt...parca mai moale, insa cupleaza tot acolo, sus de tot.
Asta nu mi-a mai placut. Chiar deloc.
Pedala de ambreiaj trebuie sa cupleze unde incepe sa lucreze acceleratia...
De data asta levierul nu agata in nici o treapta si e chiar placut... dar tot imprecis ramane, in special din treapta a doua in treapta a treia.
Constat ca pedala de acceleratie e tot pe senzor, insa nu are acelasi delay ca la Colt, e mult mai mic si astfel ofera un raspuns mai bun, mai prompt. Inca un plus.
Accelerez pe toata plaja...la interiorul se aude frumos motorul, mult mai frumos decat la Colt, un sunet sportiv fara a se exagera insa...insonorizarea mult mai buna filtreaza sunetele neplacute si lasa doar sa treaca doar atat cat trebuie.
Pe strada se comporta bine.
Desi pedala ofera un feedback mai bun, lucreaza mai de sus si astfel e mai prompta, masina se plafoneaza destul de repede.
Sa fiu mai explicit.
Masina continua sa urce in ture si sa demareze, dar acel zvac initial nu mai este continuat la aceeasi intensitate ca la inceputul apasarii pedalei de acceleratie. Greutatea isi spune cuvantul...la colt demarajul este mai violent.
Motorul zumzaie frumos pe toata plaja de turatie.
Intr-un cuvant masina e ok si astfel imi confirma, infirma, schimba in bine unele pareri mai vechi.
Nu este o masina sport dar odata ce ai demarat si ai viteza senzatia de sportivitate este evidenta datorita sunetului motorului si stabilitatii. Cu demarajele sta mai prost dar aici se pot imbunatati lucrurile...sau nu. Vom vedea...
Numai bine!
PS.Am tot raportat la colt, fiind vorba de acelasi motor fara sa sugerez vr-un versus.
- paul.todea
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 24, 2008 12:37 am
Salve domnilor,
Bine v-am regasit. am trait s-o vad si pe asta - Cristi - scriind intr-o maniera pozitiva (nu neutra si echilibrata ca de obicei) :-D
Lancerele sunt facute in Japonica - cel putin pana la momentul asta.
Am vazut pe aici ceva discutii despre motorul diesel si cel de benzina:
dieselul - e facut de VW pentru Mitsu - dar numai fierotenia, plus ceva fire, restul sunt Mitsu;
benzinarul - e mitsubishi prin conceptie, asamblat in Germania pentru Mitsubishi;
fixarea - no coment.
CVT - are practic o infinaitate de trepte. In modul manual se folosesc 6 (nu 5 ) rapoarte predefinite, pentru a oferi senzatia de schimbare a treptelor. Principalul atu este confortul in conducere si consumul de combustibil, atunci cand e folosita corespunzator.
Ce e placut la modul manual e ca sistemul nu schimba treptele de capul lui, indiferent de turatia motorului, cum se intampla la alte marci.
Bine v-am regasit. am trait s-o vad si pe asta - Cristi - scriind intr-o maniera pozitiva (nu neutra si echilibrata ca de obicei) :-D
Lancerele sunt facute in Japonica - cel putin pana la momentul asta.
Am vazut pe aici ceva discutii despre motorul diesel si cel de benzina:
dieselul - e facut de VW pentru Mitsu - dar numai fierotenia, plus ceva fire, restul sunt Mitsu;
benzinarul - e mitsubishi prin conceptie, asamblat in Germania pentru Mitsubishi;
fixarea - no coment.
CVT - are practic o infinaitate de trepte. In modul manual se folosesc 6 (nu 5 ) rapoarte predefinite, pentru a oferi senzatia de schimbare a treptelor. Principalul atu este confortul in conducere si consumul de combustibil, atunci cand e folosita corespunzator.
Ce e placut la modul manual e ca sistemul nu schimba treptele de capul lui, indiferent de turatia motorului, cum se intampla la alte marci.
QUOTE (DeBogdan)Salve domnilor,
Bine v-am regasit. am trait s-o vad si pe asta - Cristi - scriind intr-o maniera pozitiva (nu neutra si echilibrata ca de obicei) :-D
Pe cuvantu' tau ?
E prima data cand citesti posturi pozitive scrise de mine ?
Cat despre posturi neutre sau echilibrate...stii bine ca nu se poate intotdeauna.
Am vazut asta cam la toata lumea.
QUOTE (DeBogdan)dieselul - e facut de VW pentru Mitsu - dar numai fierotenia, plus ceva fire, restul sunt Mitsu;
Ok, poate citeste si un taune bronzat de pe forum.
QUOTE (DeBogdan)benzinarul - e mitsubishi prin conceptie, asamblat in Germania pentru Mitsubishi;
Asta de 1.5 ? :-D
QUOTE (DeBogdan)fixarea - no coment.
Ok, nu ai nimic de spus dar am reusit sa ma fac inteles ?
Bine v-am regasit. am trait s-o vad si pe asta - Cristi - scriind intr-o maniera pozitiva (nu neutra si echilibrata ca de obicei) :-D
Pe cuvantu' tau ?
E prima data cand citesti posturi pozitive scrise de mine ?
Cat despre posturi neutre sau echilibrate...stii bine ca nu se poate intotdeauna.
Am vazut asta cam la toata lumea.
QUOTE (DeBogdan)dieselul - e facut de VW pentru Mitsu - dar numai fierotenia, plus ceva fire, restul sunt Mitsu;
Ok, poate citeste si un taune bronzat de pe forum.
QUOTE (DeBogdan)benzinarul - e mitsubishi prin conceptie, asamblat in Germania pentru Mitsubishi;
Asta de 1.5 ? :-D
QUOTE (DeBogdan)fixarea - no coment.
Ok, nu ai nimic de spus dar am reusit sa ma fac inteles ?
Salut!
Cristi,
Apreciez onoare de a cita fiecare propozitie si fraza de-a mea, da' stilul asta e un pic obositor, pentru degetu aratator, cel putin, ca trebuie sa derulez kiloemtri de pagina web.
Hai mai, ce nu stiai ca motorul de 1.5 e asamblat in Europa?
Sper ca "taunele" a citit.
In rest numai bine la toata lumea.
Cristi,
Apreciez onoare de a cita fiecare propozitie si fraza de-a mea, da' stilul asta e un pic obositor, pentru degetu aratator, cel putin, ca trebuie sa derulez kiloemtri de pagina web.
Hai mai, ce nu stiai ca motorul de 1.5 e asamblat in Europa?
Sper ca "taunele" a citit.
In rest numai bine la toata lumea.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori