2010 Mitsubishi Lancer 1.6 117cp Orient Red Metalic
Bada cred ca merge insa impuritatile erau foarte putine si mi-a zis si domnul de la receptie ca nu este cabina de vopsit perfecta in care sa nu intre impuritatile fie cadn intra vopsitorul fie cand baga piesele pt vopsit etc. Oricum bara mea are putine impuritati si daca nu imi placea sigur o refuzam. De exemplu am vopsit si eleronul iar ala a iesit fara impuritati sau cel putin nu am vazut eu vreouna.
Inainte aveam un logan si am vopsit la reprezentatanta dacia capota portbagajului si a iesit cu impuritati multe si mari parca erau pietrice prinse in vopsea, am refuzat sa ridic masina au vopsito iar, adoua oara a iesit culoarea mai inchisa fata de restul masinii am refuzat si de data asta iar deabia a treia oara a iesit ok. Deci daca nu imi placea sigur refuzam sa ridic masina ca doar primesc bani pt reparatie de la asigurator si au si preturile care le au asa ca trebuie sa faca treaba buna.
Oricum treaba asta cu impuritatile e cam delicata este aproape imposibil ca intr-o cabina de vopsit in care nu se vopseste robotizat si intra un vopsitor sa iasa fara impuritati. De exemplu un prieten a vopsit in germania la reprezentanta VW o aripa spate la un golf 4 in 3 usi si pana si acolo mai avea cate o impuritate ratacita ici colo. Eu am vazut masini vopsite partial sau total la diferite serviceuri, unele chiar reprezentante(vW, renault, mitshubishi, dacia, citroen) si nici una nu a iesit camplet fara impuritati. Una e sa iasa plina de impuritati si una e sa aiba cate o impuritate ratacita ici colo. Pe culorile deschise e faorte greu sa vezi impuritatile pe cadn pe culorile mai inchise le vezi mai usor insa oricum trebuie sa te uiti de aproape ca sa le vezi cel puti nla mine de la distanta mia mare de 1m nici nu iti dai seama ca a fsot inlocuita bara fata.
Ce nu am intelef eu dece la mitsubishi toate barele vin vopsite alb din fabrica iar aici daca e cazul se vopseste in alta culoare peste cea alba. Am vazut la multe mitsubishiuri care au schimbat bara fata ca se vede alb cand se ciobeste de la pietre adica sare vopseaua care a fost peste si ramane cea de fabrica.
Inainte aveam un logan si am vopsit la reprezentatanta dacia capota portbagajului si a iesit cu impuritati multe si mari parca erau pietrice prinse in vopsea, am refuzat sa ridic masina au vopsito iar, adoua oara a iesit culoarea mai inchisa fata de restul masinii am refuzat si de data asta iar deabia a treia oara a iesit ok. Deci daca nu imi placea sigur refuzam sa ridic masina ca doar primesc bani pt reparatie de la asigurator si au si preturile care le au asa ca trebuie sa faca treaba buna.
Oricum treaba asta cu impuritatile e cam delicata este aproape imposibil ca intr-o cabina de vopsit in care nu se vopseste robotizat si intra un vopsitor sa iasa fara impuritati. De exemplu un prieten a vopsit in germania la reprezentanta VW o aripa spate la un golf 4 in 3 usi si pana si acolo mai avea cate o impuritate ratacita ici colo. Eu am vazut masini vopsite partial sau total la diferite serviceuri, unele chiar reprezentante(vW, renault, mitshubishi, dacia, citroen) si nici una nu a iesit camplet fara impuritati. Una e sa iasa plina de impuritati si una e sa aiba cate o impuritate ratacita ici colo. Pe culorile deschise e faorte greu sa vezi impuritatile pe cadn pe culorile mai inchise le vezi mai usor insa oricum trebuie sa te uiti de aproape ca sa le vezi cel puti nla mine de la distanta mia mare de 1m nici nu iti dai seama ca a fsot inlocuita bara fata.
Ce nu am intelef eu dece la mitsubishi toate barele vin vopsite alb din fabrica iar aici daca e cazul se vopseste in alta culoare peste cea alba. Am vazut la multe mitsubishiuri care au schimbat bara fata ca se vede alb cand se ciobeste de la pietre adica sare vopseaua care a fost peste si ramane cea de fabrica.
Sambata am reincaltat masina cu cauciucurile de vara, am echilibrat jentile cu plumbi adezivi pe interior asa ca totul arata acum mult mai frumos fara plumbi inestetici care atarna de buza jantei. Sper ca pana la iarna sa gasesc niste jenti ieftine si bune ca sa nu mai dau o caruta de bani pe inlocuirea de anvelopelor. Ma costat 87RON schimbul acum, iar la inceputul iernii aproape 100RON.
Din pacate de ceva zile am observat ca iar au inceput sa apara acele mici trancaneli la puntea spate cand merg cu viteza mica pe piatra cubica sau drum mai denivelat. Mi-au fsot inlocuite amortizoarele acum vreo 2500-3000km si zgomotul disparuse dar de vreo 500km vad ca iar a reaparut. Sa fie oare normal sa devina mai zgomotoase amortizoarele dupa ce se rodeaza putin sa zic asa? Oare sunt eu prea atent la orice zgomot facut de masina? Nustiu ce sa mai zic. Nu ma asteptam sa vizitez asa des serviceul cu probleme legate de garantie.
Din pacate de ceva zile am observat ca iar au inceput sa apara acele mici trancaneli la puntea spate cand merg cu viteza mica pe piatra cubica sau drum mai denivelat. Mi-au fsot inlocuite amortizoarele acum vreo 2500-3000km si zgomotul disparuse dar de vreo 500km vad ca iar a reaparut. Sa fie oare normal sa devina mai zgomotoase amortizoarele dupa ce se rodeaza putin sa zic asa? Oare sunt eu prea atent la orice zgomot facut de masina? Nustiu ce sa mai zic. Nu ma asteptam sa vizitez asa des serviceul cu probleme legate de garantie.
Dupa cum banuiesc ca stiti toti masinile vin din japonia cu caroseria infoliata. Dupa ce se scot foliile raman in anumite locuri dungi foarte subtiri de lipici pe elementele de caroserie. Mie dealerul mi-a zis ca dupa cateva spalari o sa se ia, dar in cazul meu a trecut juma de an de cand am masina si am spalato de cel putin 7-8 ori si acele dungulite de lipici nu au disparut ba mai mult s-a lipit praful de ele si acum au devenit maroni. Oare cum as putea sa scap de aceste dungi de lipici fara sa le frec ca nu am chef sa matuiesc vopseaua? Ba nuiesc ca mai multi posesori de mitshubishi si nu numai sunt in situatia mea ca m-am uitat la toate masinile din showroom si toate au aceste dungi de lipici cum au fost infoliate.
Daca frec cu degetul se ia dar dupa se vede efectul de panza de paianjen in acea zona cand bate soarele. O alta metoda infara de frecat stie cineva?
Daca frec cu degetul se ia dar dupa se vede efectul de panza de paianjen in acea zona cand bate soarele. O alta metoda infara de frecat stie cineva?
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
dungi dealea am si eu pe ea ;dar tot asa nu prea le bag in seama ....ma enerveaza doar cand se pune stratul de praf mai mare pe ea si se vad mai calumea in rest nu`mi pasa:D
si zgomotul ala la viteza mica mi se aude si mie dar nu mereu (am 12000km ) nust ce sa zic:( (o sa`i pun la service sa se uite pe la amortizoare cand o fi vremea de revizie:D)
si zgomotul ala la viteza mica mi se aude si mie dar nu mereu (am 12000km ) nust ce sa zic:( (o sa`i pun la service sa se uite pe la amortizoare cand o fi vremea de revizie:D)
Unde este senzorul de temperatura exterioara pozitionat?
Mie dupa cateva ore de stationare (mai ales acum de cand s-a incalzit) cand plec cu masina imi arata cu 1 pana 5 grade mai mult in bord decat temperatura reala exterioara iar dupa cateva sute de metri acesta scade la valoarea reala.
De exemplu la renaul clio care are senzorul in oglinda retrovizoare nu apare aceasta imprecizie sa ii zic asa.
Azi am lasat masina in soare si cand am plecat imi arata 35 grade desi afara erau 29-30 iar dupa vreo 500m temperatura indicata a scazut la 30 grade si nu e prima oara cadn se intampla chestia asta.
Mie dupa cateva ore de stationare (mai ales acum de cand s-a incalzit) cand plec cu masina imi arata cu 1 pana 5 grade mai mult in bord decat temperatura reala exterioara iar dupa cateva sute de metri acesta scade la valoarea reala.
De exemplu la renaul clio care are senzorul in oglinda retrovizoare nu apare aceasta imprecizie sa ii zic asa.
Azi am lasat masina in soare si cand am plecat imi arata 35 grade desi afara erau 29-30 iar dupa vreo 500m temperatura indicata a scazut la 30 grade si nu e prima oara cadn se intampla chestia asta.
- laudia1975
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Oct 05, 2008 8:50 am
- Contact:
Dungile dispar usor cu un spary care se cheama Safety Clean de la Novatio:
http://www.novatio.com/en/dealers/roemenie.html
Puteti da jos si urmele de bitum daca ati capatat...
http://www.novatio.com/en/dealers/roemenie.html
Puteti da jos si urmele de bitum daca ati capatat...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori