Probleme Franare Lancer 1.6 An 2007

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Lun Iun 06, 2011 11:17 pm

Presiunea recomandata in regim de autostrada este parca 2,4, si cum merg mai mult extraurban...

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mar Iun 07, 2011 7:18 am

de la presiune poate sa-ti traga stanga/dreapta dar nu tremura

gabi, la mine joaca volanul pe la 60km/h - deci esti pe drumul cel "bun"

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mar Iun 07, 2011 9:27 am

Paul ... 50 000 lei noi spun ca o sa revina distractia ca tot la fel de fericit eram si eu cu noile discuri ... si probabil si Gabitzu ... asa ca .. CREDE-NE PE CUVANT!!! nu mai zice ca un set nou de discuri va rezolva problema .. ca stim pe pielea noastra ca 100% nu e asa .

Iti dores sa ma insel dar te rog sa ne anunti in vreo cateva mii de km cum sunt treburile

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mar Iun 07, 2011 9:31 am

data viitoare cere-le sa elimine cauza nu defectul.

am mai scris intr-un topic ce am patit eu cu astia de la M-Car cu discurile curente, Brembo - am dus masina la verificare sistem franare si stabilire cauza deformare discuri(am foaia de receptie service pe care scrie asta) si m-au sunat ca niste floricele ca masina a fost reparata si defectul eliminat - cauza - DISCURI DEFORMATE reparate prin RECTIFICARE - am fost fraier ( DIN NOU ) ca nu am facut scandal

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mar Iun 07, 2011 9:41 am

Aia a fost cauza nu?! ) Efectul ? Alti draci mancati alt timp pierdut . Daca si BREMBO se deformeaza .... clar ca nu e vina materialului discurilor ... nu?!

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mar Iun 07, 2011 9:56 am

discuri/placute - stock/stock(rectificate 1200km si 21000km), nipparts/ebc greenstuff, zimmeman(perforate - teoretic mai bune)/ebc greenstuff, brembo/textar

la toate deformare dupa 800 km

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mar Iun 07, 2011 12:39 pm

Si cauza care ar putea fi atunci? Pentru ca daca pui un disc drept pe un butuc stramb ai batai la franare instant. Daca butucul ar fi stramb ar trebui sa se simta batai in directie permanent, nu doar in timpul franarilor. In momentul in care la mine se vor simti din nou, am sa cer verificare completa ansamblu fata. Oricum trebuie demontate discurile, pentru ca o a doua rectificare nu se mai face(si oricum, nu as accepta-o..).

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mar Iun 07, 2011 1:10 pm

Cert este ca deformarea are loc in timp .. parca toceste cate putin, cate putin ... de vreo luna imi tot bat capul cu ele si ma tot duc pe la diferiti ..
Care mai de care cu "ai luat baltoaca cu discul incins" .. "ai spalat masina dupa ce ai franat brusc" ( braindead ) si eternul "nu mai frana ma asa violent" urmat de al meu "bine ba .. data viitoare il calc sa moara petre si georgeta"

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mar Iun 07, 2011 1:12 pm

la ei se va putea si a doua rectificare "atata timp cat grosimea discului ramane in limitele impuse de producator".

vezi cum gestionezi situatia cu ei - ai ramas ultima noastra speranta de a descifra tainele ))))

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mar Iun 07, 2011 1:18 pm

DA! Cel putin cat priveste service-urile Mitsu!

Zilele urmatoare am de facut un drum in Italia. Ar fi extrem de interesant de aflat daca s-au confruntat cei de la reprezentante de acolo cu aceeasi problema si daca au gasit solutia salvatoare . Chiar o sa fac un drum special pana in Florenta sa vad ce si cum!

Va tin la curent!

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator