Ulei Cutie Viteze Manuala

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Iun 29, 2011 10:10 am

Poti veni cu recipientul de acasa, nu ma intereseaza, facem ca la bors, pe vremea lu' plumbuitu', ideea e ca te voi tine la poarta citeva minute, pina iti pun uleiul in recipientul tau. Ideea e ca voi tine uleiul intr-un spatiu aflat in incinta unei fabrici cu securitate destul de stricta si nu te voi putea baga inauntru.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Iun 30, 2011 11:30 am

Am adus uleiul. De miine incepe livrarea.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Joi Iun 30, 2011 11:44 am

Super. Din ce am vazut in manual, cred ca se poate schimba lejer uleiul in regie proprie, acasa...

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Iun 30, 2011 11:46 am

De dat drumu' la ulei nu cred ca-i mare smecherie, da' ma gindesc la faptul ca umplerea e un pic mai anevoioasa, ca se face printr-o parte. Bine, n-am citit manualul, dar totusi.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Joi Iun 30, 2011 12:13 pm

O sa ma bag sa vad si pe viu, la masina. Pe hartie arata bine...

Avatar utilizator
PIRI
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 12:16 pm

Mesaj de PIRI » Joi Iun 30, 2011 12:24 pm

Am vazut un "dispozitiv' de introdus uleiul in cutia de viteza,la service.

Se ia una bucata pompa de ulei de dacie, veche,se pune uleiul intr-un vas plat(oala )
Pe refularea pompei este atasat un furtun de plastic,care se poate introduce prin gaura de umplere.
Pentru actionarea pompei era facuta o manivela.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Iun 30, 2011 12:36 pm

Dap, PIRI zice corect, asa fac toti care n-au chef sa dea bani pe SDV-istica aferenta! Eu am vazut aceeasi pompa de ulei de dacie, dar bagata intr-o cutie de vaselina de 5 kg., cu gura larga.

Paul, vederea aia din manual e de jos in sus. Intr-adevar, pare simplu, doar ca tre' sa ai rampa si "aparatul" de bagat uleiul.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Joi Iun 30, 2011 12:45 pm

Merge si prin cadere libera, nu e nevoie de pompa. Este foarte fluid uleiul. Cobor acum sa ma uit.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Iun 30, 2011 1:20 pm

Da, ok, merge prin cadere libera, da' ai acces la busonul de umplere?

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Joi Iun 30, 2011 1:43 pm

Da, este "la vedere" busonul de umplere. Ai acces foarte facil, doar cu capota ridicata. Se ajunge foarte usor cu mana, fiind situat destul de sus. Pare a fi un surub de 17(busonul). Este situat in stanga fata, spre botul masinii, undeva la jumatatea inaltimii cutiei de viteze. Clar il voi schimba singur. Am fost la masina si am verificat.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori