Probleme New Lancer. Discutii. Dezbateri.
Astazi am avut programare la service. Pentru inceput, am asteptat o jumatate de ora sa isi termine mecanicii cafeaua si tigara. Pur si simplu stateam ca fraierul langa masina, iar ei la cafea, vorbeau la telefon, se plimbau pe acolo, nu aveau niciun stres! Dupa ce in sfarsit m-a bagat cineva in seama, mai mult la misto, ca e masina noua si nu are ce sa aiba ca sunt fiabile astea, au pus-o pe tester, nu le-a dat nicio eroare, au pornit-o de vreo 10 ori, bineinteles ca fara probleme. "ce are? nu vezi ca porneste imediat?" Dupa ce am insistat ca s-a intamplat de mai multe ori si ca suntem mai multi cu aceeasi problema, la acelasi motor, a zis ca verifica pe site la Mitsubishi. S-a uitat, a zis ca nu e nicio instiintare, asa ca pot pleca si sa mai revin si alta data ca poate mai apare vreun soft mai nou. Asa cum ma asteptam, nu s-a rezolvat nimic! Eu mi-am facut datoria si am anuntat la timp. In rest, sunt foarte multumit de masina! Citisem inainte despre toate problemele, asa ca nu am fost prea surprins. Nu e ceva care sa afecteze in vreun fel exploatarea masinii. Atat doar ca e penibil ca uneori, o masina noua sa porneasca greu langa o dacie care porneste la prima cheie.
Eu la diesel m-am obisnuit deja.
Pun contactul ....astept sa se stinga martorii din bord, il iau...il pun iar ,si cand s-au stins martorii o pornesc.
Sincer sa fiu banuiesc ca este doar o problema de incalzire a combustibilului. Bujia eventual nu incalzeste destul de bine din prima.
La inceput m-am ingrijorat, dupa care m-am obisnuit cu ideea.
Pun contactul ....astept sa se stinga martorii din bord, il iau...il pun iar ,si cand s-au stins martorii o pornesc.
Sincer sa fiu banuiesc ca este doar o problema de incalzire a combustibilului. Bujia eventual nu incalzeste destul de bine din prima.
La inceput m-am ingrijorat, dupa care m-am obisnuit cu ideea.
- dragosh_em
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Sep 29, 2011 9:52 pm
problema asta exista si la 1.8 benzina. nu o facea des... o facea foarte rar... de regula cand era oprit motorul pentru aprox 30 min - 1 h, iar temperatura lui era ceva intre rece si cald...
am schimbat la un moment dat cablurile de la baterie din motive personale, n-a mai facut apoi deloc... (a trecut cam un an jumate spre doi de atunci)
am schimbat la un moment dat cablurile de la baterie din motive personale, n-a mai facut apoi deloc... (a trecut cam un an jumate spre doi de atunci)
Chiar nu ma pricep, dar nu cred ca e vreo problema legata de baterie, atata timp cat invarte electromotorul. Mi s-a intamplat sa raman si fara baterie si nu misca nimic. Nu stiu.. benzina am bagat doar de la rompetrol, dar din ce am citit pe aici, a aparut problema si cu combustibil din alte parti..
Deci bateria si combustibilul nu au cum sa fie. Daca era de la ele aparea la 1-2 masini maxim nu la 7 sau cati om fi cu problema asta. Buba e in alta parte, posibil o eroare de proiectare chiar.
Apple tot la fel se intampla si la noi cand motorul e semi rece.
Sobolanu' si ale noastre pleaca la -25(testat asta iarna) problema apare uneori cand motorul e semi rece. Deci la prima pornire dimineata nu mi-a facut niciodata figuri sau dupa vreo 8 ore de stationare cat stau eu la munca. Problema apare doar uneori cand motorul e oprit de 30min-1h-maxim 2h. Complet rece sau complet cald o ia mereu la sfert.
Apple tot la fel se intampla si la noi cand motorul e semi rece.
Sobolanu' si ale noastre pleaca la -25(testat asta iarna) problema apare uneori cand motorul e semi rece. Deci la prima pornire dimineata nu mi-a facut niciodata figuri sau dupa vreo 8 ore de stationare cat stau eu la munca. Problema apare doar uneori cand motorul e oprit de 30min-1h-maxim 2h. Complet rece sau complet cald o ia mereu la sfert.
Dupa ce m-am laudat ca am scapat de problema, iata ca azi am patit-o din nou. Timp de o luna nu am mai avut probleme la pornire. Azi am plecat dimineata de acasa, am facut vreo 7-8 km, apoi am oprit masina pentru mai putin de o jumatate de ora. Cand am dat sa o pornesc din nou, nu a vrut decat la a doua cheie, insa si atunci destul de chinuit.
Stie cineva (ca eu habar nu am) ce trebuie sa facem pentru a trimite la Mitsubishi o sesizare semnata de toti? Poate asa suntem si noi bagati in seama.
Stie cineva (ca eu habar nu am) ce trebuie sa facem pentru a trimite la Mitsubishi o sesizare semnata de toti? Poate asa suntem si noi bagati in seama.
Concepe cineva dintre noi o plangere sub forma de text in care explicam problema si apoi acest text sa fie trimis pe mailul mitsubishi motors romania de fiecare dintre noi. Deci practic sa trimitem toti un email identic in care sa sesizam problema. Asta pentru inceput.
Mailul sa fie semnat personal de fiecare si eventual fiecare sa isi treaca datele de identificare ale masinii.
Mailul sa fie semnat personal de fiecare si eventual fiecare sa isi treaca datele de identificare ale masinii.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori