Salut,
Am de facut revizia la un Colt 1.3 benzina de 75.000 km . Masina e din 2008 .
Doresc sa imi cumpar eu uleiul si filtrele . Din cate am inteles la reprezentanta imi trebuie : ulei , filtru ulei , filtru aer , filtru polen.
Puteti sa ma indrumati ce ulei si filtre sa folosesc ?
Merci frumos
Revizie Colt 1.3 - 75.000 Km
Daca ti-au fost schimbate recent antigelul, cureaua de accesorii si lichidul de frana, intr-adevar doar ulei si filtre iti trebuie plus saiba pt busonul de la baia de ulei.
Eu merg pe filtre mann, si ulei shell 0w40. Nu te zgarci la consumabile, poti avea probleme cu un filtru de ulei ieftinake a carui supapa nu tine bine si se goleste cand opresti motorul, sau filtre de polen ieftine ce nu sunt cu carbon activ si un filtreaza bine mirosurile, etc. Uleiul cred ca stii si tu cat de important e nu are rost sa iti zic.
Daca ai rabdare sa se scurga tot uleiul din baie si ridici masina putin mai mult de bot (pt ca busonul este intr-un colt, in spatele baii nu pe burta ei) iti vor intra peste 4L de ulei (in manual spune 4.5), deci cumpara 5litrii. La service cum ti-l schimba la repezeala nu intra mai mult de 4, dar e rau asa, ramai cu mult ulei uzat in motor.
Saiba de la buson e de unica folosinta, daca o refolosesti trebuie sa strangi mai tare busonul pt a fi sigur ca etanseaza si cum baia de ulei e din aluminiu, exista pericolul real sa o faci praf pt o saiba de 5roni.
Eu merg pe filtre mann, si ulei shell 0w40. Nu te zgarci la consumabile, poti avea probleme cu un filtru de ulei ieftinake a carui supapa nu tine bine si se goleste cand opresti motorul, sau filtre de polen ieftine ce nu sunt cu carbon activ si un filtreaza bine mirosurile, etc. Uleiul cred ca stii si tu cat de important e nu are rost sa iti zic.
Daca ai rabdare sa se scurga tot uleiul din baie si ridici masina putin mai mult de bot (pt ca busonul este intr-un colt, in spatele baii nu pe burta ei) iti vor intra peste 4L de ulei (in manual spune 4.5), deci cumpara 5litrii. La service cum ti-l schimba la repezeala nu intra mai mult de 4, dar e rau asa, ramai cu mult ulei uzat in motor.
Saiba de la buson e de unica folosinta, daca o refolosesti trebuie sa strangi mai tare busonul pt a fi sigur ca etanseaza si cum baia de ulei e din aluminiu, exista pericolul real sa o faci praf pt o saiba de 5roni.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator