PROVOCARI
eu mi-am facut norma pe seara asta: un megane mai vechi de 150cp din cate spunea posesorul sau...un civic de 140CP, doua bmw-uri de care nu ar trebui sa amintesc la cum se prezentau...si inca o ciudatenie, nu mai stiu ce marca era.
au mai fost masini, eu atat am putut sa-mi fac loc...
oamenii foarte suprinsi de evolutia "cutiei", mi-au cerut talonu, m-au rugat sa deschid capota...
a fost show-ul de pe lume....
au mai fost masini, eu atat am putut sa-mi fac loc...
oamenii foarte suprinsi de evolutia "cutiei", mi-au cerut talonu, m-au rugat sa deschid capota...
a fost show-ul de pe lume....
QUOTE (Ursu @ Apr 7 2009, 09:43 AM) felicitari
si baiatu cu celalalt colt a mai venit?
Multumesc!
A venit si coltul celalalt.
El are modificari mecanice, cutie, volanta...masina optimizata pentru 400m, plus ca nu mai avea decat scaunul soferului...
Baiatu' stie sa plece, participa la legale, are si un VR6...la start o cam ia inainte, iar daca nu plec foarte prost cum mi se mai intampla si nu o dau in limitare in treapta a II-a, il fac, altfel nu.
Va puteti imagina o masina smechera ca design, care respira sportivitate prin toti porii, cum e civicul, 140CP si mai stiu eu unele )) ...posesori de astfel de bijuterii care se uita la colt... "ce caterinca de masina", iar la final bulversati si curiosi sa verifice cu lanterna pe la motor si in talon.
De la extaz la agonie... )
Un bmw sau un evo tot vezi...dar o cutie din asta cu motor, cum e coltu', e sarea si piperu' in astfel de...situatii.
La final am fost foarte grabiti sa plecam... si nu am mai stat la prea multe impresii, insa pe langa scuze, motivatii ale evolutiilor mai putin reusite, explicatii, samd. am putut sa aud si "Respect Mitsubishi".
Foarte ok baietii....
Un mitsubishi ca sa trezeasca respect are nevoie de tuning, de investitii si rasplata nu va intarzia sa apara....
10X Jeff.
QUOTE (DeBogdan @ Apr 7 2009, 10:24 AM) Deja m-ai facut foarte curios...
Trebuie sa ajung si eu pe acolo.
Ai grija, lasa prostiile ca ramai fara garantie si ai masina noua.
LE. Mai bine m-ai ajuta cu evacuarea si admisia...mi-ar fi foarte util in contextul actual in care multi stiu, putini inteleg...cand e vorba de masina asta.
Nu gasesc evacuare pentru colt si am nevoie de o evacuare custom care sa aduca un surplus de performanta fara a dauna masinii, contrapresiuni, etc....
Ce caracteristici sa aiba ? In situatia in care nu o sa am decat finala, trebuie aclesi diametru la teava ?
Am inteles ca la colt, serpisorii sunt din inox din fabrica...adevarat ?
Cu admisia...de asemenea vorbim, dar cand ai timp sa trecem si la practica ?
si baiatu cu celalalt colt a mai venit?
Multumesc!
A venit si coltul celalalt.
El are modificari mecanice, cutie, volanta...masina optimizata pentru 400m, plus ca nu mai avea decat scaunul soferului...
Baiatu' stie sa plece, participa la legale, are si un VR6...la start o cam ia inainte, iar daca nu plec foarte prost cum mi se mai intampla si nu o dau in limitare in treapta a II-a, il fac, altfel nu.
Va puteti imagina o masina smechera ca design, care respira sportivitate prin toti porii, cum e civicul, 140CP si mai stiu eu unele )) ...posesori de astfel de bijuterii care se uita la colt... "ce caterinca de masina", iar la final bulversati si curiosi sa verifice cu lanterna pe la motor si in talon.
De la extaz la agonie... )
Un bmw sau un evo tot vezi...dar o cutie din asta cu motor, cum e coltu', e sarea si piperu' in astfel de...situatii.
La final am fost foarte grabiti sa plecam... si nu am mai stat la prea multe impresii, insa pe langa scuze, motivatii ale evolutiilor mai putin reusite, explicatii, samd. am putut sa aud si "Respect Mitsubishi".
Foarte ok baietii....
Un mitsubishi ca sa trezeasca respect are nevoie de tuning, de investitii si rasplata nu va intarzia sa apara....
10X Jeff.
QUOTE (DeBogdan @ Apr 7 2009, 10:24 AM) Deja m-ai facut foarte curios...
Trebuie sa ajung si eu pe acolo.
Ai grija, lasa prostiile ca ramai fara garantie si ai masina noua.
LE. Mai bine m-ai ajuta cu evacuarea si admisia...mi-ar fi foarte util in contextul actual in care multi stiu, putini inteleg...cand e vorba de masina asta.
Nu gasesc evacuare pentru colt si am nevoie de o evacuare custom care sa aduca un surplus de performanta fara a dauna masinii, contrapresiuni, etc....
Ce caracteristici sa aiba ? In situatia in care nu o sa am decat finala, trebuie aclesi diametru la teava ?
Am inteles ca la colt, serpisorii sunt din inox din fabrica...adevarat ?
Cu admisia...de asemenea vorbim, dar cand ai timp sa trecem si la practica ?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator