Placuta De Frana + Altele...
- cristian_sen
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm
- cristian_sen
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm
QUOTE (Garsia @ Jul 21 2009, 08:49 PM) Salutare,
intrebare ...am 39458 de km si pana acum am schimbam 3 seturi de placute de frana, maine ma duc sa il pun pe al patrulea. Aveti idee de ce?
si doi, mi s-a fisurat discul de frana pe dreapta si maine ma duc sa mi-l schimbe pe garantie dar sunt fortat de imprejurari sa il schimb si pe cel din stanga si binenteles pe banii mei...de ce oare s-a fisurat, are cineva idee?
Salut ! Eu pana la 60.000km am schimbat de 3 ori placutele . La 60.000 mi-au spus ca trebuie din nou. Am cerut sa le vad si eu pe alea vechi si la sfarsitul reviziei mi-au spus ca de fapt nu necesitau schimbarea. Deci...... inteleg ca oamenii mai schimba piese si din inertie...ca sa zic asa. Pacat ...masina e fenomenala dar service'ul.....ma abtin.
intrebare ...am 39458 de km si pana acum am schimbam 3 seturi de placute de frana, maine ma duc sa il pun pe al patrulea. Aveti idee de ce?
si doi, mi s-a fisurat discul de frana pe dreapta si maine ma duc sa mi-l schimbe pe garantie dar sunt fortat de imprejurari sa il schimb si pe cel din stanga si binenteles pe banii mei...de ce oare s-a fisurat, are cineva idee?
Salut ! Eu pana la 60.000km am schimbat de 3 ori placutele . La 60.000 mi-au spus ca trebuie din nou. Am cerut sa le vad si eu pe alea vechi si la sfarsitul reviziei mi-au spus ca de fapt nu necesitau schimbarea. Deci...... inteleg ca oamenii mai schimba piese si din inertie...ca sa zic asa. Pacat ...masina e fenomenala dar service'ul.....ma abtin.
QUOTE (eco_ionut @ Oct 23 2009, 01:06 PM) Salut ! Eu pana la 60.000km am schimbat de 3 ori placutele . La 60.000 mi-au spus ca trebuie din nou. Am cerut sa le vad si eu pe alea vechi si la sfarsitul reviziei mi-au spus ca de fapt nu necesitau schimbarea. Deci...... inteleg ca oamenii mai schimba piese si din inertie...ca sa zic asa. Pacat ...masina e fenomenala dar service'ul.....ma abtin.
Eu stau de fiecare data in service langa oamenii care imi fac revizia si vad orice scot de pe ea ce baga pe ea, tot...
La mine placutele chiar erau duse 5 seturi in 60 k si acum la 75k urmeaza si al saselea set
Eu stau de fiecare data in service langa oamenii care imi fac revizia si vad orice scot de pe ea ce baga pe ea, tot...
La mine placutele chiar erau duse 5 seturi in 60 k si acum la 75k urmeaza si al saselea set
QUOTE (apetreicatalin67 @ Sep 30 2009, 08:18 PM) Mi-a facut o deosebita placere discutia purtata astazi cu tine la telefon,,pana a sunat nasa,, de.. e nasa nu?...si am sa ancerc pana la urma si eu cu placute de reprezentanta de la iasi sa vad daca ma mai tin 93000k.Astept un raspuns de la un amic despre adresa din austria pentru distributie.Apropo , daca cineva are probleme cu orice tip de Mitsubishi sau Hyundai si e in Iasi , sa ma pentru ca stiu eu un mecani bun care si-a deschis service si garantez pentru el ca seriozitate si pricepere. Dar mai bine sa nu fie .Telefonul meu este 0722703101.La el vreau sa fac distributia cu 300ron ca nu ma incalzeste garantia de la reprezentanta ca de-o fi probleme gasesc ei nod in papura pt orice.Garsia, zi-mi te rog,am un hartait pe la role dimineata cand e motorul rece,daca dau cu apa sau clatesc rolele nu se mai aude.Mirel a zis ca se depune o pelicula intre fulii si curea si sa stropesc cu un spray de curele. Am facut, dar la 3000k apare iar.Tu ai patit asa ceva sau ce parere ai?
...............scuze am uitat VANT DIN SPATE................sa stii ca vorba asta mi-a venit..... asa...nu am premeditat-o.Nu vreau sa fiu invidiat ca am brevetat-o.
Eu am L200 din 2007, si de la inceut a avut acel harait. La reprezentanta Brasov mi-au zis ca trebuie schimbate nu stiu ce fulii, la Bucuresti (ca nu am vrut sa dau 2000 lei dupa cum ziceau "afonii" aia) au zis ca nu e nimic si ca nu se aude nimic. Va asigur ca nu sunt surd! In final ajung la schimbarea distributiei la 97000 km , dupa care .... surpriza, nu se mai aude nimic. A-propos! A costat la Bv 3300 lei.
Cat despre reprezentanta ... la Bv m-am dus cu senzorul de ABS arins mereu, mi-au zis sa schimb un senzor de ABS si unul de centura siguranta: total 600Euro, nu intrau nici e garantie, nici pe Casco. Bineinteles ca mi s-a parut o tampenie si m-am dus (oricum aveam drum) la imortator, unde au diagnosticat si inlocuit senzorul spirala de pe volan, care traduce rotatia volanului si comanda ABS, MATSC. Toate astea in garantie. M-am dus cu arcurile pe spate rupte (3 foi la unul, 2 la celalalt). Culmea e ca am umblat doar in oras so gol. Tocmai imi scimbasera nu stiu ce cleme la arcuri ca asa a zis Mitsubishi Japonia. Arcurile mele erau unse cu vaselina pt a imiedica blocarea lor, dar dupa interventia lor nu prea mai erau gresate. Concluzia: arcuri rupte. Urmarea: garantia numai in povesti, chiar mi s-a spus ca e uzura!!!! La arcuri???? La 90000km???? Deci din punctul lor de vedere toata masina este suusa unei uzuri accelerate, si garantie o sa vedeti la butonul de aer conditionat si nici acolo. Tot umblind pe la ei, am constatat si altii cu defecte asemanatoare, ce tin de calitatea pieselor.
...............scuze am uitat VANT DIN SPATE................sa stii ca vorba asta mi-a venit..... asa...nu am premeditat-o.Nu vreau sa fiu invidiat ca am brevetat-o.
Eu am L200 din 2007, si de la inceut a avut acel harait. La reprezentanta Brasov mi-au zis ca trebuie schimbate nu stiu ce fulii, la Bucuresti (ca nu am vrut sa dau 2000 lei dupa cum ziceau "afonii" aia) au zis ca nu e nimic si ca nu se aude nimic. Va asigur ca nu sunt surd! In final ajung la schimbarea distributiei la 97000 km , dupa care .... surpriza, nu se mai aude nimic. A-propos! A costat la Bv 3300 lei.
Cat despre reprezentanta ... la Bv m-am dus cu senzorul de ABS arins mereu, mi-au zis sa schimb un senzor de ABS si unul de centura siguranta: total 600Euro, nu intrau nici e garantie, nici pe Casco. Bineinteles ca mi s-a parut o tampenie si m-am dus (oricum aveam drum) la imortator, unde au diagnosticat si inlocuit senzorul spirala de pe volan, care traduce rotatia volanului si comanda ABS, MATSC. Toate astea in garantie. M-am dus cu arcurile pe spate rupte (3 foi la unul, 2 la celalalt). Culmea e ca am umblat doar in oras so gol. Tocmai imi scimbasera nu stiu ce cleme la arcuri ca asa a zis Mitsubishi Japonia. Arcurile mele erau unse cu vaselina pt a imiedica blocarea lor, dar dupa interventia lor nu prea mai erau gresate. Concluzia: arcuri rupte. Urmarea: garantia numai in povesti, chiar mi s-a spus ca e uzura!!!! La arcuri???? La 90000km???? Deci din punctul lor de vedere toata masina este suusa unei uzuri accelerate, si garantie o sa vedeti la butonul de aer conditionat si nici acolo. Tot umblind pe la ei, am constatat si altii cu defecte asemanatoare, ce tin de calitatea pieselor.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori