Schimb Ulei / Cheie Filtru Ulei

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Colt (inclusiv Colt CZ3, CZC, CZT si Ralliart Version R)
Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Oct 15, 2010 7:58 am

nu e nici o problema.
asta cu amorsatu filtrului a ramas impamantenita de la vechile dacii. oricum la pozitia care o are filtrul la colt, adica ceva de genu \ curgea tot inainte sa il montezi, iar daca aveai noroc sa-l montezi si sa nu curga prea mult, pana puneai restul de ulei si porneai masina, oricum curgea tot din filtru in motor.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Vin Oct 15, 2010 9:45 am

Mersi mult de tot pentru lamurire.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Oct 15, 2010 9:17 pm

Eu mi-am schimbat de ori uleiul la service, si de ambele dati nu mi-au pus ulei in filtru, asa ca aproape 10s dupa pornire am avut mesajul OIL PRESSURE TOO LOW, SWITCH ENGINE OFF IMMEDIATELY!!! Sa dau peste ei cu masina de nervi.

Cand mi-am schimbat singur si am pus eu ulei in filtru, a aparut pt o fractiune de secunda, A.I. daca nu as fi stiut ce mesaj e ala nu as fi avut nici o sansa in lume sa imi dau seama ce a fost, daramite sa mai si citesc vreun cuvant.

Nu e catastrofal, ca oricum uleiul lasa o pelicula care protejeaza motorul intr-o anumita masura, dar e o uzura ne-necesara.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Oct 16, 2010 3:22 pm

Cand a pornit nu a aparut niciun mesaj, chiar fara amorsarea completa a filtrului in prealabil.

Avatar utilizator
lvenoml
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 03, 2010 10:28 am

Mesaj de lvenoml » Lun Oct 18, 2010 6:06 pm

La service-ul unde fac eu intretinere de rutina, daca cumperi uleiul de la ei, iti fac schimbul gratis. Daca nu, cred ca e vreo 20 de lei. Si te lasa sa stai langa masina, nu ma doare gura sa le zic sa puna si in filtru.
Cand m-am dus sa schimb arcurile, am venit cu foaia cu instructiuni, si l-am urmarit sa vad exact ce face. La alte service nu merg dar asta e alta discutie cu totul...

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Lun Oct 18, 2010 8:45 pm

Esti din Bucuresti?

Avatar utilizator
lvenoml
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 03, 2010 10:28 am

Mesaj de lvenoml » Mar Oct 19, 2010 9:26 am

Timisoara... acum am vazut ca nu aparea niciunde orasul, am uitat sa il adaug la profil

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Oct 19, 2010 9:58 am

Acum am observat ca nici la mine nu aparea.

Back on topic. Voi ce ulei puneti la Colt-urile voastre? Si de unde il cumparati? Eu am luat 5L de Motul Xcess 5w40 de la Racing Nick.

Avatar utilizator
lvenoml
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 03, 2010 10:28 am

Mesaj de lvenoml » Mar Oct 19, 2010 2:08 pm

Motyl gear 75W90 cutie
Motul 300 V power r 5W30 motor (la 5-7000 km)
Cred ca de pe net il comand, sa vad cum fac cu transportul, sapt asta tre sa il schimb.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Oct 19, 2010 3:50 pm

Putin off-topic, dar ce lichid de frana ai recomanda? Tot Motul?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Colt”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator